Gå til innhold

Nybegynnerspørsmål... Spray/sprøyter/trening?!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg og sambo skal igang med første ivf forsøk om ca tre uker. Skal da begynne på nesespray. Fikk beskjed om at etter innsetting burde jeg ikke trene, men dette gjelder vel bare etter innsetting? Jeg kan vel trene når jeg går på spray og sprøyter? (kommer selvsagt ann på om man orker da:). Og hvordan er det med alkohol når man går på spray/sprøyter? Man kan ta noen øl til maten eller?? Og hvordan er det med kaffe?

Hehe! Blei mye detta!;) Den som spørs får svar, er det ikke det det heter?!!

Fortsetter under...

Hei

Trening gjelder etter innsetting. Da bør du ta det litt mere med ro.Iallefall de første dagene. Kaffe bør du holde deg unna og alkohol er det vel litt delte meninger om. Noen klinikker sier det er greit å ta seg et glass vin el to mens andre sier ikke. Synes det er opp til hver enkelt om hva man ønsker å gjøre.Jeg har valgt å holde meg unna alkohol de få ukene dette pågår. Da hvet jeg at jeg ikke har gjort noe for å ødelegge sjansene.Ønsker deg masse lykke til:-)

Jeg trener som normalt frem til de siste dagene med sprøyter, da orker jeg ikke.. ser jo ut som jeg er i 7 mnd hehe. Har hatt 3 ivf forsøk..deilig å ha noe annet å tenke på ja.

Jeg har holdt meg unna alkohol, det er bare noe jeg har ønsket selv..

Ønsker deg lykke til :o)

Hei LilleHH,

har nettopp begynt selv jeg;-) Legene saa man skulle proeve aa fortsette som normalt, saa jeg trener som jeg pleier, hvertfall saa lenge jeg orker..Er jo kun paa dag to med sproyter (istedet for spray) saa har vel ikke hatt tid til aa merke noen bivirkninger enda.

Jeg har og bestemt meg for aa holde meg unna alkohol i hele ivf perioden, fordi det er jo eggene mine jeg proever aa avle frem. Og de skal jo (forhaapentligvis) bli en baby.. Og da vil jeg ha de saa friske som mulig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...