V.I.Bebbi er gravid Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hei.Ja nå har jeg ikke vært inne her på flere mnd...og fortsatt ingen baby her i magen. Er d noen som har prøvd homeopat? hun(akupunktøren) jeg går hos ville anbefale meg homopat.hun kjent ei som hadde veldig gode resultater i en annen by,men det blir alt for langt å reise til henne..(2t) Eller fotsoneterapi? venninda mi gikk hos ei og ble gravid.. Syklusen min ble helt etter boka etter å ha brukt akupunktur,så vi hadde veldig store forhåpninger men ikke noe har skjedd ennå etter nesten ett år med et par opphold.(har en tett eggleder og prøvd i 4år). Takker for alle mulig svar.Vil bare høre flere som har opplevd gode resulater..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg skal til refleksolog for første gang 7.februar...er kjempespent. Skal holde deg oppdatert:-)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 oii det har jeg ikke hørt om før..ja gjør det du.takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå