Gå til innhold

Noen god dag/nattkrem og rens i middels prisklasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jungel der ute og har mange år brukt Nivea. Har lyst til å prøve noe nytt. Normal hud, T-sone blank og små gryende rynker (35 år).

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er super fornøyd med alle produktene jeg har prøvd fra Lancome.

Litt høyre pris enn Nivea, men verdt det. De er drøye og trekker lett inn.

Skrevet

Garnier Nutritionist anbefaler jeg for begynnende rynker. Er selv 28 og bruker denne serien hver dag.

Skrevet

Jeg er stor fan av 3-trinns systemet til Clinique. Syns ikke det er ille dyrt heller. Før brukte jeg Sans Sousis (har på cubus) og var fornøyd med den også, men merket stor forskjell da jeg byttet. På Estetique undersøkte en huddame huden min og fant fram det jeg trengte.

Skrevet

eucerin eller noe på apoteket. Jeg sliter mye med ømfintlig hud i ansiktet og denne er super. Bruker kun babysåpe i ansiktet. Natusan eller unix eller hva den heter. som du får i alle butikker i barneseksjonen. Denna er genial. og funker bedre enn noen annen dyr renseskum/krem/såpe jeg har prøvd

Skrevet

Det finnes bare en serie som er perfekt for blank t-sone, hvertfall for meg, for jeg har prøvd ALT!!! Det er BABOR sin night/day cream!!! Helt fantastisk! Kjøpes hos hudpleier. Krukka er lita, men kjempe drøy!

Annonse

Skrevet

Jeg bruker også 3-trinnssystemet til clinique. Helt supert! Er ikke parfymert, og kan også brukes av de med veldig ømfintlig hud.

Skrevet

MD formulations er jo helt fantastisk!

De er litt dyre. I alle fall i forhold til Nivea, men de varer MYE lenger. Siden de selges hos hudpleier er du også sikker på at du får produkter som er tilpasset din hudtype.

Skrevet

3 trinn systemet til Clinique er det eneste jeg bruker!

Men så er det nesten bare Clinique produkter jeg bruker overalt da... Mascara, eyeliner, foundation, body lotion, make-up remover osv... Rett og slett fordi det er et kjempgodt merke! Mildt mot huden, "rimelig" (fordi det er veldig drøyt i bruk) mot lommeboka og ser flott ut i skapet :)

Skrevet

Superdefence fra Clinique. Ikke akkurat midels prisklasse i utlegg, men den varte godt over et år sist jeg kjøpte den. (Jeg har tørr hud og bruker nok en krukke Nivea i løpet av to mnd.)

Det kan godt være den er veldig dyr i Norge, jeg kjøpte den i tax free. Det er kanskje mer noe man ønsker seg i gave hvis man ikke er komfortabel med å bruke mye penger på seg selv. (Slik har jeg det i hvert fall...)

Skrevet

Jeg ville ha søkt på www.strawberrynet.com og www.taxfreeshop.no

Bra utvalg og billig begge steder.

Skrevet

Hei

Jeg har i alle år brukt Biotherm sine produkter.Men byttet for ca 6 mnd siden til Vichy som de selger på apoteket . Er kjempe fornøyd , prisen er ca 250 .-kr pr krukke ansikt/ øye . Liftactive pro for oss over 30:)

Da slipper jeg runde 1000.- lappen hver gang jeg må til innkjøp av nye kremmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...