Gå til innhold

Hjertelyd og voksende mage

Anbefalte innlegg

Jeg er nok verdens mest utolmodige gravid. Skulle helst ønske at babyen var født før unnfangelsen eller noe sånt :o)

Men i dag (16+2) fikk jeg endelig høre hjertelyden til nurket. 150 fine slag i minuttet. Lenge har jeg også godt å lurt på hvor den babyen egentlig oppholder seg, fordi magen er slik den alltid har vært. Men i helga var det noe som skjedde. Måtte plutselig bytte ut buksene med noen med høye myke liv, fordi det var for ubehagelig med de vanlige. Og nå ser jeg faktisk gravid ut! kjempe gøy!! Det er sant som de sier... magen kommer tidligere med nr 2 :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136702279-hjertelyd-og-voksende-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene om å være utolmodig, syntes det går uendelig sakte jeg også. Er faktisk også i uke 16 + 2 dager;o) Skulle gjeren vært en måned eller tre lenger frem i tid...

Magen har kommet mye tidligere med nr 2 hos meg også, nesten litt tidlig. Har en tydelig kul på magen, på samme nivå som når jeg var i uke 24 (ca) med nr 1. Nesten vært litt stresset i fht til dette, men ingen svangerskap er vel like, og det stabiliserer seg kanskje etter hvert. Også hadde jeg veldig liten mage med nr 1, så det er muligens derfor kontrasten virker så stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...