ApriIbaby Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Lille har en slim lekesaksofon. Denne har han tutet og blåst mye bråk i *ler* I dag da jeg stod på kjøkkenet gikk det kaldt neover ryggen på meg. PLutselig spilte han HELE Lisa gikk til skolen. Riktig nok i en langsomt tempo, men det var ikke tvil. Jeg måtte gå ut i stua for å se om det var noen andre der.... scary.... Vi har ikke lært han noe om bruken av denne leken... Er dette mulig? Eller hallisunerer jeg??? Han blir 3 i april....
august 2010 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Utrolig hva de klarer om interessen er der )
ApriIbaby Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Huff...håper ikke dt. Synes det er litt vemmelig jeg. Han vil ikke gjøre det igjen. "Jeg har gjort det, mamma"
Tirilille Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Det er *tidlig*, ja. Lite geni, der. Jenta mi spiller "Lisa gikk til skolen" på piano etter å ha blitt vist det en gang, men så er hun også litt over 4. Og det aller største ønsket i hele verden er å lære seg å spille minifiolon eller minicello. Vi sees på fiolin-timer! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå