Gå til innhold

Ny serie på tv2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er en grei måte å koble ut på. Så har vi dvd opptager så det er bare å ta opp om jeg ikke får med meg en episode. Men nå begynner snart LOST igjen og det sender de sikkert på torsdager kjenner jeg disse tv folkene rett. Så da er det vel dumt å begynne å se noe nytt. For da er jeg helt LOST...

hehe... jeg skulle gjerne fått gjort noe fornuftig på kveldene, men jeg får liksom i hvertfall ikke gjort det når det er noe jeg følger med på... Men deilig avkobling det er jeg enig i.

Det som irriterer meg mest med serier nå er at de liksom aldri slutter. Lost blir jo bare mer og mer drøyt. I prison break rømmer de fra fengsel etter fengsel. I 24 blir terroristene bare sykere og sykere... Kan de ikke bare avslutte en serie og starte en ny i stedet for å dra seriene ut i det uendelige? ;)

Har ikke fått med meg reklame for den jeg....er det krim?

Jeg har vært/er hekta på noen serier da.....Friends digger jeg enda, selv om jeg har sett alle episodene før, Home and away synes jeg er kjekk å få med seg.

Men etter jeg så første sesong av 24 fant jeg ut hva det ville si å være SKIKKELIG hekta!! Det var helt sykt! Jeg kunne ikke gjøre avtaler på tidspunktet det gikk, jobbet som nattevakt og ungene på hjemme jeg jobbet ble sendt i seng sånn at jeg fikk sett på det, de som var gamle nok til å være lengre oppe fikk valget om å se det med meg eller gå i seng.

Etter det har jeg prøvd å ikke se på serier som har potensialet til å gjøre meg like hekta!

Digger sånne korte serier, som Forbrytelsen, Sommer, og fredagskrimen :-) Da kan jeg se og vite at det er en ende på serien :-)

Annonse

Heia friends! Har alt på dvd og setter det på hvis jeg kjeder meg. Synes CSI (las vegas) er fin serie for da er man ikke nødt til å se hver episode - stort sett.

48 episoder til av Lost???? Oh my GOD!!! Det er ikke aktuelt, as... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...