Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 ÅÅÅÅ, jeg er så forbanna. Var på Ul for å sjekke at jeg kunne starte opp nå, skal ha puregon sprøyter og organultran. Skal begynne med organultran til søndag. Dro på sykehusapoteket for å hente medisinene, men de var TOMME for orgalutran!!!! Og det var tomt på lager. Også av den som omtrent er lik. Dersom dette medfører at jeg må utsette hele forsøket kommet jeg til å fly i taket!!! Jeg er så irritert!! Er det mulig!!!! Noen som har noen for mange????
Emma*den lykkelige venter Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Å herregud hva er det du sier?? er de tomme for både orgalutran og cetrotide?? I hele Norge, eller bare på ditt apotek? Jeg har desverre ikke noe til overs. Sa de noe om når det kom inn igjen da? Huff håper ikke det er hele Norge for da ryker sikkert mitt forsøk også. Huff nå blir jeg litt stressa kjenner jeg....
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Jeg ble rimelig stressa igår ja. Jeg ringte til andre apotek, og de sa de kunne skaffe fra lageret deres i Oslo, men jeg tror ikke på det før jeg har dem i hånda. Skal ringe igjen idag. cetrotide skulle visst komme på lager denne uka, i Oslo. Så om ikke du skal starte opp denne uka, så får du nok tak i. Jeg håper jeg rekker det og!! Skal oppdatere her når jeg vet noe mer.
apriljente-66 Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Hei, jeg hadde samme problem i går. De hadde kun 1 pakke på jernbanetorget på oslo s, men han sa det lå på "restbestilling" (apotekeren syntes dette var litt merkelig) .Første gang jeg skulle hente 5 pakker Gonal F var det kun 2 pakker igjen, og de måtte legge inn bestilling å flere. Så til dere som trenger disse medisinene, ring 1 dag før og be dem holde av. De kan skaffe fra lager i løpet av 1 døgn.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Hei Emma! Du kan roe ned. Sykehusapoteket hadde rotet. Det var på lager hos grossist i Oslo, så nå kommer det hit imorgen. Men pass på og hent medisinene noen dager før du trenger dem, sånn at de rekker å bestille )
Emma*den lykkelige venter Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Takker og bukker for informasjon Trulte )
bollibompa Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg sier også hjelp! Min samboer var nå nettopp på Sykehusapoteket i Trondheim for å hente Orgalutran...eller hva det nå heter....Men de er tomme! Var innom apoteket på mandag og bestilte, og da var det 5 igjen på lager hos grossist, så det skulle jeg komme å hente i dag. Men det var enda ikke levert. Nå var også grossist tomme sa de på apoteket. De kunne bare spore opp 4 stk i hele landet, og det var i Harstad! Jeg behøver 5 stk, og jeg behøver de nå....skal til gyn. i morgen, og da er det jo mulig at jeg skal starte opp. Hvilket apotek, i hvilken by hadde du snakket med du da Trulte? Jeg er litt desperat her nå! Kan det være noen andre apoteker i Trondheim som fører dette?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Hvis ikke du får tak i Orgalutran hør med legen om du kan bruke Cetrotide i stedenfor...... Samme virkning Lykke til
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 Jeg fikk på apoteket idag. Det har ordnet seg nå bollibompa? De var tomme hos grossist da de sjekket på onsdag på sykehusapoteket, men de hadde akkurat oppdatert lagerbeh. da jeg sjekket med annet apotek noen timer senere. Så da er jeg igang , begynte på puregon idag ) Endelig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå