mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Eg venter IKM om 5-6 dager.. I går fekk eg støtsmerter under sex når eg hadde beina for langt bak. Sorry detaljer.. Er i min 1 pp.. aldri kjent slikt før :s Fekk vondt i livmoren og oppover føltes det sånn.. andre som har hatt det sånn? Ta det som eit godt eller dårli tegn?
lilla jag Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 for meg er det sånn uannsett hvor i syklusen jeg er.det blir sånn hvis han kommer for langt inn i meg,hvis du skjønner. men det kan jo være et tegn på graviditet for deg hvis du aldri har opplevd det før.alle er jo forskjellige.håper med deg at det er det!
mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Håper eg og Har hatt det 1 gang før.. for mange år siden.. men ikkje til dei grader!! Vi måtte bare stoppe opp.. var vondt uansett korleis stilling vi prøvde. men det verste var når eg hadde beina litt bak.
*tornerose* Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hei mell85 :-) Hadde tenkt å spørre dette spm. selv jeg. Hadde det på akkurat samme måte. Hadde sex og det var direkte vondt i høyre side spes. Samme hvilken stilling, men for oss var det best å ligge i misjonærstillingen.... uffa meg skikkelig vondt.... sånn stikkninger.. ikke hatt det på denne måten før. Venter IKM 10 februar.... Krysser fingrene for oss at dette er positive symptomer (",)
Skatt i magen :) Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Da får jeg hive meg på her jeg også For jeg har det likedann Jeg er nå 1 dag over ikm, å symtomene florerer!! Jeg testet negativt i går, men jeg har ennå håpet. Får slike symptome rog smerter som jeg har nå har jeg aldri hatt før. Blant anna er kvalmen kommet og verken i korstryggen som brer seg nedover i rumpa har jeg..
mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Wuhu! Fleire som har det sånn som meg? Kjekt å høre.. kanskje det er eit tegn då! Vi får krysse fingrene ja! Eg synes det var litt mistenksomt ja.. kanskje det er fordi livmoren driver og utvider seg? vet ikke. Misjonær stillingen gjekk greit.. om eg hadde beina liggenes flatt.
Skatt i magen :) Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 spennende tid dette noen av dere som kjenner på livmortappen deres? min er på en måte litt plugget igjen, kjennes veldig myk og rar ut inni lissom, men er hard.. men vet jo ikke om det kanskje er tr som er på vei, eller om det er noe gravidtet på vei håper at jeg er gravid, da hadde jeg blit verdens lykkeligste :) lykke til alle sammen
temine Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har det ofte noen dager før tr...men kan jo godt være pga en graviditet og? Skal krysse fingrene for at det er det i deres tilfelle:D
Clemencia Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Oi, jeg visste ikke at d kunne være et tegn en gang jeg..! Opplever akkurat d samme som dere. Uansett stilling er d veldig vondt! D beste var, som du sier mell85, misjonær med beina liggende flatt. Kjenner d i høyre side. Jeg har jo sånne smerter avogtil, men d kommer som regel bare om han støter for langt inni meg, og d var ikke tilfellet nå. Kjennes best på høyre side, som stikkinger og som om noen river i vevet, veldig vondt! Meen, får bare krysse fingrene for oss alle, og håpe at d er den lille spiren som endelig sitter :-)
mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2008 Livmortappen min er hard. Lett å finne liksom.. Delvis lukket. Eg vet ikkje ka som er vanlig ved graviditet?
mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2008 JA! HÅPER virkelig det er eit tegn! Samboer synes det var rart.. Han hadde aldri hørt meg si "au" før liksom Så han trur at det kanskje er ein spire på vei Men vil ikkje ha for store forhåpninger heller.. då blir eg så skuffet.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 eg har sånn vondt kver gang eg har eggløsning eg. trur eg. hehe
Clemencia Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Jaja, da var d kanskje ikke bortkastet da? Siden vi traff ihvertfall el, om d stemmer d Mini-lilly sier :-)
Clemencia Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Ja, d er jo d med forhåpningene som ikke er så lette å kontrollere :-) Men rart er d iallefall desse smertene.. Ikke akkurat menssmerter heller. Kjennes ut som jeg har fortøyd en muskel i området nedenfor navlen og på sidene.. Jaja :-)
madisen Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Tror det har mere med stillingen å gjøre enn tegn på graviditet... men det er jo lov å håpe :-)
*tornerose* Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Har ikke med stillingen å gjøre i mitt vedkommende. Har da aldri reagert slikt før. Vi prøvde faktisk alle varianter for å si det sånn da jeg også tenkte tanken at det kanskje kunne være stillingen. MEN som sagt prøvde i alle posisjoner, men stikkningene i høyre side var der..... skikkelig vondt å gjennomføre samleiet, men vi klarte å gjennomføre det til slutt (så hvis det var eggløsning den dagen traff vi blink....hihi) Jeg tror det var et graviditetstegn jeg altså, ikke hatt sånt før pluss jeg er optimist til det motsatte er bevist..... hehe (",)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 jeg har slike smerter ofte, veldig ofte..tja annenhver gang kanskje..samme får i syklusen, like lite gravid hver gang...vondt når han kommer for langt inn...men etter det har gått for meg, er det ikke vondt lenger..merkelig.. ikke forå være negativ og pessimist, bare litt realistisk..men jeg tviler på at det har noen sammenheng med graviditet...det gir ingen logikk:p
White*Angel Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Får vondt om han kommer for langt inn, og så får jeg smerter i høyre side.
2prinsesserogbim Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 jeg får av og til dette mellom el og ikm, spesielt om det kommer en cyste på eggstokken ved el.... det kan komme sånne cyster ved el som somregel vil gå over av seg selv.. jeg har det som deg nå, og var hos gyn for 14 dager siden og da var cysten eg hadde borte.. så eg vet ikke... han sa til turnuslegen som også var der at det såg ut som eg hadde hatt eggløsning... og i så fall skulle jeg hatt mensen i går... har mensmerter, vondt i ryggen osv... men vil ikke ta test enda. har en syk følels av at jeg snart er gravid så da blir jeg bare så skuffet viss mensen kommer eller neg test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå