Gå til innhold

Hvor mange har tv på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser opp nå og tenker å kjøpe en liten tv til soverommet.

Ser ofte film på senga men nå bruker vi pc`n.

Synes det er digg å se på senga,da kan jeg bare sovne når jeg blir trøtt....

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har ikke, men jeg ønsker meg en:-) Spesielt nå i begynnelsen av svangerskapet når jeg har vært så dårlig og kvalm. Blir kjedelig i senga uten muligheter for tv.....

Og så hadde det vært koselig å kunne sitte i senga å se på film innimellom og:-)

Vet bare ikke helt hvor den skulle vært.....Sånn som det er her nå er det ikke plass:-)

Skrevet

Vi hadde det før, men etter at det digitale bakkenettet kom har vi kasta den ut. Gadd jo ikke betale for en ekstra boks til den TV`n også. Kunne selvfølgelig brukt den til å se DVD`er , men droppa det like godt. Savner den egentlig ikke.

Skrevet

Sikkert mange som tenker at da blir man liggende i senga når man har fri,men det er vi for rastløse til.

Tenker å kjøpe en vi kan ha på veggen da,så tar den ikke gulvplass.

Skrevet

jeg har hatt tv på soverommet siden jeg var 10 år....å klarer meg ikke uten den :)

Skrevet

Vi har.. Foreløpig kun med vanlig antenne der og kabeltv på stua.. Men må nok snart invistere i kabel på soverommet også når signalet forsvinner...

Annonse

Skrevet

Barna skal ikke få tv på rommet,det synes jeg blir rart...

Men når den tid kommer blir det ikke aktuelt for oss heller.

Rett skal være rett....

Men så får vi vel ikke tid til å se så mye film på senga når det kommer fler i huset heller..

Skrevet

Tv på rommet er genialt. Bruker den for det meste til å se film på da, har ikke så mange kanaler på soferommet. Men har jo dvd-spiller tilkoblet så bruker den til å se musikk etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...