Gå til innhold

Finnes det et navn som kan passe til Sondre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror det kan komme til å bli Sondre Olai. Søsteren min synes det var veldig flott, mens mannen min bare grynta. Holder på å bli sprø, han vil ikke delta i diskusjonen. Gutten kan komme når som helst, og han melder seg helt ut. Litt frustrert, siden jeg selv så gjerne vil ha navnet klart :)

Tenk på hvordan du ser for deg en Sondre Olai - er han lys eller mørk, høy, tynn,lav, tykk etc... Kanskje kommer det ut en liten rødtopp? Tror man lettere kan føle om navnet passer når ungen er der :-) Kanskje får du plutselig en følelse av at "nei - dette er en Petter Olai"... man vet aldri...

Kjære frustrerte vordende mor:)

Min bror heter Sondre Daniel. Det er han fornøyd med, og folk komplimenterer ofte navnet. Det er et bevisst valg fra mine foreldres side å ha et norrønt førstenavn og et bibelsk andrenavn. Selv heter jeg Synne Maria, og er glad for det. Kommer ikke fra en særlig religiøs familie, mvh til valg av bibelnavn. Tror bare de bevisst har valgt "en rød tråd" i søskennavnene.

Lykke til!

Ellers kan du smake på

Sondre Emmanuel

Sondre August

Sondre Leander

Annonse

Hei, har faktisk tenkt på Sondre Leander eller Sondre August :) De to andre barna jeg har er begge rød håret, så vi regner med at det blir en til med søte fregner og flott kastanjerødt hår ! Grunnen til hastverk er at jeg har ligget to uker allerede med fostervann lekkasje, og er i dag i uke 29+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...