Gå til innhold

Hei! Henger meg på her jeg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis, og velkommen i gjengen;o)

Jeg har 18/8. Fornøyd med datoen, men din var jo virkelig fin da.-)

Jeg fødte på termin sist, så det jo mulig.

Har en sønn på 2 1/2, så nå blir det liv i leier´n;o)

Når fant du ut at du var gravid?

Jeg tror jeg var mellom 4 og 6 uker da jeg fant ut av det. Det var planlagt, men vi ble sjokkerte over at det gikk på første forsøk. Vi har flere venner som har prøvd lenge, så det var jo gøy at det gikk så bra for oss da. så du har også en på 2,5 år? Når er han født? Jenta mi er født 15 juli 05. De er jo like gamle de da. Blir festlig med to små krabbater i hus ja. Litt spent på hvordan det går, men det blir nok veldig bra. Jenta mi håper det er en jente i magen hun, men jeg tror nok det er en gutt.

:-)

Min er født 22 aug, så rimelig tette bursdager i framtiden ja;-)

Sønnen min er litt treg med språket, så ikke så lett å snakke med han om dette. Men er jo så lenge igjen og magen er ikke her helt enda, så stresser ikke med å snakke med han om det.

Han er en sjalu type, så håper det blir bedre nn hva jeg kan se for meg :-/ Til bare for litt siden la han seg ned på gulvet å vrææææla bare jeg tok på en baby eller et annet barn kom mot meg. Han er ILLE sjalu. men merker det er bedre nå, så håper det blir bedre. han blir jo da 3 år så han forandrer seg nok en del de neste månedene vil jeg tro.

Var planlagt her også. Mistet i juli (da satt den på første forsøk) og bler gravide igjen nå i november. Da satt den på 2 forsøk, så kan ikke klage jeg heller;-)

Jeg tror jeg har en gutt til i magen:-)

Var din fødsel fin sist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...