Gå til innhold

April: Hvordan går/gikk det med alle slankerne??

Anbefalte innlegg

Jeg datt helt av.. Prøver meg såvidt igjen nå, men det går heller dårlig.. Har lova gubben 15 min på stepen hver dag -og han skal også. Lettere når vi begge er involvert... stepinga går bra, men det hjelper lite når jeg propper innpå med snop og annen mat... :(

Fortsetter under...

Så flinke dere er da som stepper litt hver dag. Jeg begynte så fint i høst med å springe,men måtte gi meg med det ettersom jeg nå har en alien inni meg hehe.

Trener litt lett med svømming og for bekkenet mitt, men ikke noe så mye for å få ned vekta nå lenger. Men ska begynne for fult den 1 juni har jeg bestemt meg for. Har da bare korte 2 mnd på å komme inn i en kjole som jeg skal ha i et bryllup jeg skal være forlover til.

Her går det dårlig. Eller det vil si jeg er tvunget i gang med en form for trening nå. Jeg har slitt ed et vondt kne siden jeg var gravid. MÅtte tilslutte reke meg til lege....etterhvert viste det seg at det var litt alvor...Grad 3 av 5 slitasje av noe brusk pga medfødt feil i kneet?!!?? Vel er nå hos fysio 2 ganger i uken på laaangt treningsprogram. Dvs hittil har jeg klart å snike meg unna med en.....

Annonse

Hehehehe!! HAr noen pilatesvideoer jeg og.. Kjøpt for et år siden og har vært brukt ca 4 ganger. Den ene er enda ikke åpnet.. :( Men den skal det, altså..snart... Må bare få tid for meg selv... Og lyst samtidig som jeg har tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...