Gå til innhold

April: helgeplaner?

**synne**

Anbefalte innlegg

Vi skal på fjellet! -Vår årlige januartur..hehe.. var på fjellet en tur i fjor januar også, så det ligner tradisjon snart..hihi.. Det er den ene gangen i året vi drar opp i høyden. Reiser sammen med et vennepar, som har ei datter året eldre enn snuppa.

Snuppa har fått seg ski -til 50 kr inkl skistaver -på skibyttedag på idrettshuset.. Veldig fornøyd med det kuppet..hehe

Jeg har sydd ull og fleecedress til knerten, strikka ullvotter til de begge to, sydd ullester til knerten i ullfilt. Kjempevarmt og godt! -Så nå er vi beredt! Ja, og sydd luer i samme ullfilten til begge to :) Jeg og gubben derimot kommer til å fryse..hehe..

Skal ta med fjær sånn at vi kan lage små fastelavensris, og så skal vi bake boller på lørdagen. Vi reiser jo hjem igjen på søndagen så gidder nok ikke bake så veldig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes koselig ut. Har veeeeeldig lyst til å reise på fjellet jeg og,men får holde meg hjemme denne sesongen.

Vi skal fortesette med oppussingen. Skal sette opp tapet og male den på Siri sitt rom så vi blir ferdig med det rommet. Da er det bare baby'n sitt rom og inngangen igjen.

Gleder meg til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo gøy å pusse opp da.. Iallefall når man blir ferdig.. hehe.. Koslig å ordne barnerom. De har jo overkommelig størrelse..hehe.. Værre med svære stuer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke mye fjellturer på oss nei, har ikke mye tid og krefter til å finne på slike sprell for tiden... Ikke har vi hytte på fjellet heller, eller har nære venner som har, så da må vi evnt. leie eller booke oss inn på hotell, og det har jeg ikke anledning til økonomisk nå... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...