mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Heisann! Da er det et nytt treff på gang. Har flyttet dato fra 5 til 12 feb. Håper det går greit. Så da håper jeg alle som har mulighet og vil, som har termin fra april til juli -08, kommer på Peppes denne tirsdagen Hadde vært fint å vite sånn ca hvor mange som kommer.... Så skriv dere opp (ingen bindende seff)
J&A my boys Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 kommer jeg!=) gleder meg til å høre hvordan det har gått på ul for dere=)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Høres veldig koselig ut. Ikke dumt å treffe dem med termin rundt en selv. Jeg kommer.
hjemmekanskje??? Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Etter et veldig hyggelig treff forrige gang er jeg veldig klar denne gangen også ) Vi sees!!! Håper dere alle har det bra. Og det er nok tre spente denne uka ;o)
Lille:-) Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Var koselig sist, har desverre et viktig møte den 12. så for meg var det dumt at datoen ble flyttet, for da får jeg ikke kommet:-( Men vi rekker antakelig flere treff før vi skal føde.
Jeannie77 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Jeg kommer!! Det blir koselig å treffe dere igjen...o) Det blir spennende å høre om alle UL`ene....
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Hei Jeg kunne også tenke meg å være med. Fint å bli kjent med andre som har termn omtrent samtidig.
thefalk Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Heisan, har ikke vært med før, men det hadde vært kjekt å treffe noen med termin i juli. Litt hektisk i morgen, men satser på å stikke innom Peppe's i morgen kveld.
Chick Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er med denne gangen også Kan ordne bordreservasjon forresten, siden det var mitt forslag å ha det på Peppe's denne gangen;)
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Så hyggelig at så mange vil komme Jeg har bestilt bord på Peppes. Det står på BIM jengen (barnimagen). Gleder meg til i kveld!! Sjåast
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2008 Åh sorry.... Såg ikke at der var noen andre som hadde tatt på seg å bestille. Er det allerede gjort???
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 Da håpe æ har gjort det riktige. Har avbestilt det bordet æ hadd bestilt på Peppes. Virka som om vi har dobbeltbooka....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå