Gå til innhold

Kongsberg treff tirsdag 12feb :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Da er det et nytt treff på gang. Har flyttet dato fra 5 til 12 feb. Håper det går greit.

Så da håper jeg alle som har mulighet og vil, som har termin fra april til juli -08, kommer på Peppes denne tirsdagen :)

Hadde vært fint å vite sånn ca hvor mange som kommer....

Så skriv dere opp :)

(ingen bindende seff)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jeg!=) gleder meg til å høre hvordan det har gått på ul for dere=)

Skrevet

Høres veldig koselig ut. Ikke dumt å treffe dem med termin rundt en selv. Jeg kommer.

Skrevet

Etter et veldig hyggelig treff forrige gang er jeg veldig klar denne gangen også :o)

Vi sees!!!

Håper dere alle har det bra. Og det er nok tre spente denne uka ;o)

Skrevet

Var koselig sist, har desverre et viktig møte den 12. så for meg var det dumt at datoen ble flyttet, for da får jeg ikke kommet:-(

Men vi rekker antakelig flere treff før vi skal føde.

Skrevet

Jeg kommer!!

Det blir koselig å treffe dere igjen...o) Det blir spennende å høre om alle UL`ene....

Skrevet

Hei

Jeg kunne også tenke meg å være med. Fint å bli kjent med andre som har termn omtrent samtidig.

Skrevet

Heisan, har ikke vært med før, men det hadde vært kjekt å treffe noen med termin i juli. Litt hektisk i morgen, men satser på å stikke innom Peppe's i morgen kveld.

Skrevet

Jeg er med denne gangen også;) Kan ordne bordreservasjon forresten, siden det var mitt forslag å ha det på Peppe's denne gangen;)

Skrevet

Hei!

Så hyggelig at så mange vil komme :)

Jeg har bestilt bord på Peppes. Det står på BIM jengen (barnimagen).

Gleder meg til i kveld!!

Sjåast :)

Skrevet

Åh sorry.... Såg ikke at der var noen andre som hadde tatt på seg å bestille. Er det allerede gjort???

Skrevet

Da håpe æ har gjort det riktige. Har avbestilt det bordet æ hadd bestilt på Peppes. Virka som om vi har dobbeltbooka....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...