Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Storesøster heter det: Mina Elisabeth. Og jeg har fått rangering av dere på mange innlegg ( takk ;- ). Så ny innfallsvinkel blir hva passer til Mina Elisabeth? Hun blir for det meste kalt Mina men vi bruker også begge navn.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Skulle skrive at jeg tok i mot forslag selvsagt;-)
Vannmann35 Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Mina Elisabeth var pent. Hva med: Mina Elisabeth og Ella Johanne Mina Elisabeth og Tilja Margrete Mina Elisabeth og Lilly Sofie Mina Elisabeth og Anna Caroline Mina Elisabeth og Stella Maria
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Thea Sofie.. tenkte jeg umiddelbart... Men klart, både Thea og Sofie er jo veldig *poppis*, så kommer jo an på om det er nøye eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Mina og Truls Mina og Hans Mina og Mons Mina og Andrea Mina og Aina Mina og Karin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå