*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hører de sitter og ler og koser seg mens han forteller om sine fortreffelige evner som barneoppdrager. "Nå trenger jeg bare å peke på flaska". Jadda... Ungen er søren meg 6 år. Er det mulig?! Dust. Har hørt han si f*** flere ganger i samtalen. Lurer på om jeg skal snike meg bort med Zalo-flaska og helle litt i kjeften på han, så kan han se hvor behagelig det er.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Herregud, er det mulig. Jeg hadde særiøst ikke klart å holdt kjeft.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 neste gang han banner, heller du zalo i munnen hans.. får han se hvor gøy det er.. alt folk får seg til å gjøre altså!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Er helt, helt ny, så tør ikke å si noe. Han snakker med en annen kollega. Hadde han snakket med meg hadde jeg nok sagt hva jeg mente.
Solitude Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Tror du ikke han bare tar en dårlig spøk ?... Kan ikke tro at noen virkelig heller zalo i munnen til ungene sine..
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Zalo kan faktisk være farligå svelge kan du hilse ham med fra meg! Fytti, dette er ren BARNEMISHANDLING!!! ¨ Jeg hadde ikke holdt kjeft, men sagt klart fra om hva jeg mente.
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 Hun han snakket med begynte å le litt og sa at han gjorde vel ikke det, men joda, det gjorde han såvisst. Idiot.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Hadde uansett blandet meg opp i samtalen jeg.Spurt om han mente det seriøst. Og at det er et overgrep rett og slett.Man straffer ikke barn på den måten.
cherry coke Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Hadde ikke klart å holde kjeft! Fy faen for en sadist!!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 JAU..... siden du er ny i jobben,skjønner ikke jeg at du tør sitte her på dib å skravle istede for å jobbe.
hurraa Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Zalo kan værekjempefarlig. En unge i barnehage fikk pusteproblemer da han drakk av blåseboblevannet med zalo i. Si klart ifra!!
Martin+Mamma Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 jeg har fått i meg zalo på fest engang,ble drit sjuk. stakkars gutt.. uff..
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. januar 2008 He, he.. Det kan du si. Det har seg sånn at det er litt travelt her, så innimellom har jeg en del å gjøre og innimellom har ingen tid til å gi meg litt å gjøre. Er såpass ny at jeg ikke kan gjøre så mye på egenhånd ennå, så derfor har sjefen sagt at det er greit at jeg er litt på surfer'n enn så lenge i stedet for å bare sitte og stirre ut i lufta.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 da er det lissom greit,men tror det er mange som sitter å dibber i stede for å jobbe rundt om i norges land assa... tenk om sjefene hadde visst dere !!!
Espoir Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Du MÅ jo si noe til ham, ny eller ikke. STAKKARS barn!!
Umulia med Amalia Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Hos oss (da jeg var liten) fikk vi vasket tunga med våt såpeklut om vi sa stygge ord, etter advarsel selvfølgelig. Jeg oppfattet det nesten som litt gøy, så ikke så virksomt kanskje.... Men Zalo? Under et foredrag om sikkerhet og barn ble vi fortalt av en spiseskje zalo faktisk er dødelig for et lite barn!!
Mrs. Bouquet Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Fy faen for en dritt! At det er stygt gjort mot gutten er en ting, men at det faktisk er helseskadelig er det som uroer meg. Hadde vært bedre med pepper på tunga da, slik nabogutten ble truet med når jeg var barn. Hell Zalo i skoen hans, helst av typen antibakteriell.
Sivalur Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Jeg synes jo da ikke at du skal helle zalo i munnen på fyren eller skoene hans eller andre av disse kreative forslagene. Da blir det hvertfall dårlig stemning på jobben. Klart det er vanskelig å vite hva man skal gjøre når man er helt ny, men tror jeg ville dristet meg til å si noe som dette: "Unnskyld men jeg kunne ikke unngå å overhøre at du heller zalo i munnen til gutten din. Syntes nesten jeg bare må opplyse deg om at det kan være svært helseskadelig, en teskje kan faktisk ta livet av han." Ikke noe mer enn det. At det er svært skadelig for sjelen til denne stakkars gutten er jo en annen ting, men det er jo ikke så lett å blande seg for mye når man er helt ny. Men å si fra at han kan ta livet av ungen det tror jeg nesten jeg hadde gjort, for han er jo sikkert ikke klar over hvor farlig det faktisk er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå