Gå til innhold

HJELP - får ikke opp døra til vaskemaskin!!!!

Anbefalte innlegg

Vaskemaskinene stoppet bare midt under hovedvasken og nå får jeg ikke opp døra til vaskemaskin!!!! Har prøvd alt, tatt ut kontakt, latt pragrammet kjøre ferdig tidsmessig, startet på nytt..... Hva er trikset??? Klærne ligger jo dyvåte inni der, må få de ut før reparasjon! Kan jo ta en evighet før de kommer

Fortsetter under...

Har du et eget program for ø tømme maskinen for vann ville jeg forsøkt å kjøre det. På min maskin er det i hvert fall slik at døra ikke vil åpne seg så lenge det står vann i maskinen. Eventuelt kan du prøve å ta ut kontakten en stund i håpe om at låsen slipper opp, men da kan du bli våt på føttene :-)

Håper det ordner seg for deg!

Har prøvd å kjøre de andre programmene, men det tiden bare tikker ut, og når det er slutt er døra fortsatt lukket. Kontakten har vært ute lenge, det hjalp ikke:-( Må prøve å få tappet den for vann da! Dette blir gøy!!!

Annonse

Gjest irismor

Et eller annet sted på vaskemaskinen så er det en liten "dør/deksel" som du kan fjerne. Så bak der sitter det en "propp" vri på den og vips så kommer vannet ut. Et lite tips ikke sitt/stå for nære da blir du våt og fjern badematta hvis den ligger i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...