Gå til innhold

3.gangs men husker likevel ingenting fra sist gang...

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er gravid for tredje gang på noen få år, så er det rart hvor usikker en blir på forskjellige ting.

Jeg er nå i uke 26, og magen strammer seg skikkelig til og blir hard om jeg reiser meg opp eller gjør noe i det hele tatt føles det som. Er det kynnere? Bør jeg ta det mer med ro?

Uff, tenk å ikke vite sånt som 3.gangs... ;-)

Fortsetter under...

Hei. Det er nok kynnere du har ja, men å avskrive at det er farlig kan jeg ikke si meg enig i. Dette er mitt 4 barn, og er helt sykmeldt p.g.a. kynnere. Hvis man har mange nok og tette nok og ikke hører på kroppen. Kan de gå over til falske rier som går over til fødselsrier. Prøv å unngå det du gjør når du får disse. Det er ikke enkelt. For jeg trenger ikke å gjøre noen ting før de begynner. Vokner om natten med at jeg har det også. Men det trenger ikke å være så ille til deg selvfølgelig. Lykke til videre.

Heisann...

Det er nok kynnere du har ja.... Jeg hadde det med førstemann og har fått det igjen nå med nr 2 også.

Er blitt sykemeldt pga at jeg har en jobb som er veldig tung fysisk (jobber med multihandikappede ungdom).

Jordmora og legen sa at det er går greit med noen kynnere, men siden jeg fikk flere av å være på jobb ville de ikke at jeg skulle fortsette... Så jeg er sykemeldt... Fikk også beskjed om å følge med på styrken og hyppigheten av kynnerne fordi det kan gå over til rier... og vi vil ikke at "lille prinsessa" skal bli født enda.

Jeg vil råde deg til å si det til legen eller jordmora neste gang du skal dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...