Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Er desperat nå! Gjør så vondt! Har gått på alle disse midlene i 1 måned pr. produkt.(Har alltid brukt både stikkpiller og krem) Ingenting som tar knekken på det! Har vært hos legen, han vil alltid se det an mens jeg prøver ny behandling.... Sier den ikke er så stor når han ser der bake, men den er jo innvendig og kommer ut hele tiden! og er SÅ vond....... Noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Vask deg etter hver gang du har vært på do. Sitt med stumpen i grønnsåpevann helst en gang om dagen. Og smør innvendig og utvendig etter hver gang du har vasket deg. Min sprakk ofte pga hard avføring, kun omega3 som holder den i sjakk nå, men jeg gruer meg hver gang jeg skal på do etter alle de vonde opplevelsene. Nå går det heldigvis bedre, men legen din skal kunne fikse opp i dette hvis du sier du vil få dem bort NÅ!!! Bare si at du ikke orker flere kremer eller stikkpiller, men vil operere dem bort NÅ! Han skal og burde høre på deg!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 har prøvd å sitte i grønnsåpe, men det er jo så vanskelig.... lagde vannet i foten på dusjkabinettet. Hvordan gjør du det?? Hva skal jeg smøre med da? grønnsåpe??? Eller noe krem? hvilken? omega 3? sånne vanlige kapsler som du spiser? eller putter du dem i rompa? nå føler jeg meg dum her altså!!!! men skjønner ikke......... Kan en operere bort innvendige hermorider også? hvordan? er det vondt? (har baby i ene armen, derfor ikke store bokstver...) Takk for hjelp!!
rasyre Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Vet hvordan du har det.Har også prøvd alt mulig uten bra resultat.Eneste som hjelper er å passe på å spise mat som ikke virker forstoppende på magen og være veldig nøye med hygienen.Holde hemorridene tørre.lykke til.Håper du snart blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Magen er hard uansett! jeg beveger meg masse, drikker mye, spiser fiberrikt, spiser svisker, har prøvd laktulose etc, men ingenting funker!!! og hygienen er jeg nøye med, vasker rompa hver gang jer er på do........off, jeg mister motet her.... HI
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Uff føler virkelig med deg!! Har vært borti det kan du si, og det er ikke og annbefale. Honning hjelper litt...smør på hemoriden!! Håper det ordner seg snart! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Hei stakkars deg. Jeg er i samme forp***e båt som deg. Holder på å bli gal. Sitter på do og griner fordi det er så vondt og ingenting hjelper!! Jeg er like rådløs som deg, men ville bare si at du ikke er alene.....
eggedosis Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Etter en savlekur på 10-14 dager må man ta en pause. Vanligvis vil disse hjelpe betydelig etter 3-6 dager. Slike plager kan komme og gå: men på generelt grunnlag skal du følge disse rådene forutenom salve -Spis minimalt med sukker i denne perioden -Unngå stringtruse -Knip endetarmen sammen når du tørker deg etter du har vært på do (bæsjet). -Bruk Dr.Greve når du vasker deg. Prøv å unngå å klø. Det er forferdelig smertefult å gå på do med slike plager, så du må derfor spise mat som ikke gir deg hard mage. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 "godt" å høre at jeg ike er alene. men synd at du og har det slik.... Jeg griner også på do. Ekstra vanskelig er det når lillepia kke gir meg tid til å gå på do, og hun sitter på fanget mitt og hyler sammen med meg..................... Eggedosis, jeg følger alle rådene dine allerede... men takk anyway! Forresten så kan man holde på en måned med kremene i sleng i samråd med lege...... HI
(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯) Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 UFF! Stakkars deg.. Må være helt forjævlig! Føler virkelig med deg, du må kreve å få hjelp!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 hei.. prøv xyloproct (10%) , fåes reseptfritt på apoteket
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Stakkars deg! Du må få det operert, det går IKKE bort av seg selv. Det er jeg et godt eksempel på, 17 mnd siden jeg fødte, og det er ille.Tør ikke å gå til legen med det, tør ikke ha normal sex (er forknytt og livredd mannen skal kjenne dette utrolige EKLE somjeg har på kroppen..Selv om han aldri ville sagt noe). SÅ hvis du tør, ta og operer deg:-) LYKKE TIL:-0!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Jeg begynte på omega3 kapsler (i munnen) og merket bedring allerede på dag nr 3. Jeg smører meg med alcos anal etter hver gang jeg har vasket meg. Den jeg fikk hos legen funket ikke, og avføringsmiddelet funket kun så lenge jeg gikk på det...men smakte pyton. Kjøpte også mariatistel på helsekost, den skal rense opp i systemet hvis man har hard avføring. Når jeg får lønn nå skal jeg kjøpe Vi-siblin tror jeg det heter på apoteket...så det var ei som hadde blitt bra etter å ha gått på den kuren. Og når jeg får enda mer penger skal jeg ta en tamskyll! Jeg er heldigvis fin nå 9 mnd etter fødsel....bank i bordet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå