Gå til innhold

Jippi!! Fått vår TFK! Men trenger litt hjelp...

sommerfuglene

Anbefalte innlegg

Valget av vogn falt på TFK, pga store bager, lett vogn og liten sammenlagt... Så vi bestilte fra babyjungle.no, og ordren gikk fort og uten noen problemer :)

Men treng hjelp fra dere med TFK... I kvar bag låg det et grått trekk med svart kant, kunne se ut til at det skal på innsiden av kanten i bagen, men forstår ikkje korleis det i tilfelle skal festest og om det er nødvendig i det heile... Noen som vet? Og er det med et ekstra stag til feste av hardbagene? Fikk med tre stag, men ser ut til at det berre er to som skal festes på vogna... Har altså et stag til overs, begynner alltid å lure når deler er til overs...

Håper noen har svar :)

Nå står vogna i stua, rød og fin, og lillejenta elsker å trille den og bruke ringeklokka, hehe! Gleder oss til lange, deilige trilleturer med prinsene i sommer!

Fortsetter under...

hm.. kan prøve å hjelpe deg hverffall..

de grå trekkene skjønte ikke jeg heller... det er som du sier trekk til baggen.. kneppes( tror knappen er ved hode enden) på på enden og brettes over kanten.. sån at litt er på utsiden av baggen.. vanskelig å forklare.. du må ta av hetten på vognen.. den setter du på etterpå.. er hull til den på sidene....

ekstra stag.. husker ikke hvor mange deler vi fikk med der jeg.. var far som ordnet det.. men ingen deler skal vel være til overs... ta evt en titt i en barnas hus butikk...

håper det var litt hjelp hvertfall

gleder meg veldig til å trille selv...

Tror det grå trekket skal kneppes fast og brettes over kanten på baggene. Du må ta av kalesjen og feste knappene over hodeplass. Det er noen hull som skal trees over feste til kalesjen..... det er litt vanskelig å forklare, og jeg husker ikke helt nøyaktig.... Anbefaler forøvrig å bestille fra babyjungel, de har veldig god service:) Trot vi betalte ca 6000 totalt for vogn med sportsdel og to regntrekk.

Hei! Har ikkje fått heile rekningen enno, men for to hardbager, sportsvogndelen, regntrekk til begge deler, frakt og moms kjem det på ca 900 euro, drøyt 7000 Nkr. Sparer ein del ift Barnas Hus vertfall...

Det var veldig god service på babyjungle.no, hadde kontakt med dei via mail (ang regntrekk som dei egentlig var tom for...) og ordren gjekk raskt. Så me er fornøyd :)

Annonse

Vurderer sterkt å bestille fra bbyjungle.nj siden dere alle er så fornøyde og det blir jo tross lt mye billigere. Men er regntrekk med eller må det bestilles utenom? Så ikke at det gikk n å bestille regntrekkene. Også er det vel slik at en bestiller to stk hardbagger for det står ikke spesifikkt til twinner twist?

Hehe, berre nokre veker siden eg bestilte, men likevel glemt ein del... Men er trur det var sånn at en hardbagene kom som par (når ein skal ha tilbehør til Twinner), gikk greit fram når ein bestilte. Og regntrekk bestiller ein utenom, trur det låg under "tilbehør". Ein gikk gjennom fleire steg når ein bestilte, og eg trur dei ulike "stega" låg som kataloger oppe og at en måtte flytte skjermbildet litt mot venstre for å få med seg alt som stod... Uff, dette blei krøkkete forklart...

Men, det gjekk greit å bestille og finne ut av systemet :)

Lykke til!

er sommerfuglene sier.. regntrekk til både sportsdel og baggene bestilles som tilbehør. når det gjelder bagger... kommer de opp som par. er ikke like de som er til et barn. så da bestiller du 1 par. bagger. lykke til med bestillingen. har hørt at de skal slutte med tfk.. så må sikkert være ganske rask...

Æsj de hadde ikke igjen svart som jeg har lyst på så jeg sendte mail til de å spurte om de skulle slutte å selge tfk. Det har de egentlig ingen planer om men tfk fabrikken i tyskland mener de ikke skal selge til norge så de har en slags krangel med de og derfor er det uvisst når de får dem inn igjen.

Får bare vente å se litt da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...