Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 nå har jeg aldri vært i syden,men vil gjerne dra dit,og gubben har vært da han var liten gutt=) så vi tenkte å ta en sydentur ikke minst pga å få eksemen til lillegutt og astman hans under kontroll,spesielt nå på vinterstid. MEN,hvor drar man,hvor er det barnevennlig,samt billig og varmt ? og hvordan bestiller man disse reisene? bestiller man slike pakketilbuder med fly og hotell/leilighet, inkludert,eller hver for seg?? *lurer* =)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hadde reist til Gran Canaria med barn. Styr unna Puerto Rico og Playa del Ingles! Party/harry! Kan anbefale Cordian Hotel i Puerto de Mogan (kjempe koselig by!!!!!!!stille og rolig) eller Sunwing Resort i Arguinigin Pakkereise / alt i ett er genialt med barn på tur Sjekk ut www.ving.no
Dudelidum Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Det greieste er nok å bestille pakketur med fly og leilighet inkludert. Med barn ville jeg helt klart gått for en leilighet og ikke hotell rom. Bor du i nærheten av Gardermoen har du et hav av muligheter. Bor du et annet sted i landet ville jeg valgt reisemål ut i fra hvor det går direktefly. Å bytte fly er alltid stress, spesielt med små barn. Nå i vinter ville nok jeg også satset på kanariøyene som foreslått tidligere. Dersom det var i Mai ville jeg reist til Mallorca (for det er så kort flytur), Hellas eller Kypros. www.startour.no www.apollo.no www.ving.no
ToPrinsesser<3 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Kanariøyene har veldig godt klima mtp eksem og astma; mulig Gran Canaria er den beste øyen der nede, men den eller Tenerife er begge flotte øyer. Kan på det sterkeste Ving sitt Sunwing Resort Fanabe på Tenerife. www.ving.no og www.startour.no har begge mange fine familievennlige bostder. Ving har Sunwing og SunGarden om er spesielt tilrettelagt og StarTour har Blue Village og BlueStar. Det enkleste er en pakkereise, da kan man også få buss t/r bostedet og det er alltid en ansatt far reiseselskapet som tar i mot dere på flyplassen og som er tilgjengelig under oppholdet dersom spørsmål/ problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå