Gå til innhold

Noen her som vil bli med i min motivasjons gruppe?? :)


madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har bestemt meg for å gå ned 4-5 kilo til våren.. og tenkte at det er mye lettere og gjøre det sammen med noen. Så da tenkte jeg at vi kunne lage en grupppe her inne som kan jobbe sammen, motivere hverandre og komme med gode tips.

Hva sier dere til det.. mulig det allerede finnes men.. sleng dere gjerne på.

Vi kan ha veiing en gang i uken eller noe??

 

Håper noe vil være med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger det..

Mannen min sier hele tiden at jeg er så fin, han er så fornøyd osv, så her er det hvertfall ikke mye hjelp å få!

Må prøve å legge om kosten litt, og gå turer!

 

La på meg masse iløpet av kort tid når jeg begynte og sluttet på p piller da jeg var 17/18, og samtidig fikk diagnosen PCOS.

 

Så det er verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men da var vi to:)

min plan er 2 ganger spinning og en gang vekter i uken. spise mindre måltider og ikke snop mandag-fredag- må få lov til litt i helgen.

 

Hva har du tenkt deg?

 

ønsker du å gå mye ned?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men da var vi to:)

min plan er 2 ganger spinning og en gang vekter i uken. spise mindre måltider og ikke snop mandag-fredag- må få lov til litt i helgen.

 

Hva har du tenkt deg?

 

ønsker du å gå mye ned?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til vekten min syns jeg at jeg bør ned MASSE, men det ligger ganske bra på kroppen, og har veldig store "fordeler".

Så tenkte meg en 5 kg..

Ikke snop mandag - fredag, da er brus under samme kategori. Men farris er lov da..

Spise lite og ofte.

Også har jeg veldig lyst å prøve en kur mamma har tatt, mistet masse vann i kroppen, men syns det er så vanskelig å kombinere det med jobb - må ha med mat hjemmefra.

 

Også skal det gås tur hver kveld. Begynne pent, ta med mannen rundt parken - ca halvtimes tur i oppoverebakke. Nødvendigvis litt ned, men det er bare på begynnelsen av turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg blir med. Jeg skal også ned rundt 5 kilo, stramme opp masse og blir generelt i bedre form.

 

Skal vi ha fredag som veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ikke minst stramme opp!! hihi

fredag er en bra veiedag!!

 

har dere andre laget program for trening? greit om vi kunen presset hverandre litt,.

 

Jeg har tengt å trene mandag, tirs og onsdag. men må være så erlig å si at jeg snart skal begynne på skole og mulig vi flytter snart. så da kommer det nok ikek til å gå likebra med trning da vi skal flytte ut av to leiligheter og styre med alt..

 

men det er jo trening og bære og pakke og løpe etter prinsessen min! hihih

 

men da skal vi alle bli lekkre til sommeren:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei har vært litt dårlig og følge opp her men håper dere henger md fortsatt.

 

Vi fikk ingen veiing på fredag, men kan fortelle at i dag har jeg gått ned 1 kilo:) ( men er veldig jojo da.) Skal på trening nå litt senere.

HVordan ligger dere ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...