Gå til innhold

Sykemelding m/tanke på spray?????? HJEEEELP

Anbefalte innlegg

hei..

er det noen av dere som har blitt sykemeldte når dere gikk med spray?

Jeg er så ufatteli dårlig nå, å sint å veldig følelsesmessig prega.... åsså går jeg skola, så jeg har vurdert å dra til legen å be om sykemelding å heller være på skola når jeg føler for det...

Er dette bare jeg som reagerer så veldig eller er det flere??

Å IKKE MISFORSTÅ MEG:)

jeg klager ikke, for jeg vet det er verdt det, men er bare slitsomt å sitte på skolen å irritere over div. personer:P

klem

Fortsetter under...

Her må det jo være lov å klage litt selv om vi er heldige som er i gang med forsøk. Det er en tøff prosess dette også følelsesmessig.

Hvis du er "dårlig nok" får du sikkert sykemelding.

Jeg klarer meg til tross for veldig kvalme og elendig form, men så sitter jeg mye alene og styrer dagen min selv.

Snakket med fastlegen sitt kontor i dag + helsesøstra på skola, å dem andbefalte meg til å få time hos fastlegen å snakke med henne om det, så i morgen 09.30 skal jeg inn til fastlegen min. så får vi se hva vi finner ut:)

Heisann!

Jeg vet om flere som har sykmeldt seg på spray. Alle reagerer forskjellig, og det er viktig å lytte til seg selv og kroppen sin. Om jeg får problemer selv, kommer jeg til å sykmelde meg.

Masse lykke til hos legen :-)

klemmer!

Annonse

Hei!

Skjønner godt hva du mener.. Jeg er sykemeldt nå fordi bivirkningene ble for mye for meg. Sliter med hodepine, kvalme, svimmelhet etc.. Min fastlege er veldig klar på at dette er en tid man skal passe på seg selv og ta det med ro. Han sykemeldte meg på flekken og det var veldig godt. Tror de fleste forstår at det ikke er så lett å kombinere jobb, skole med dette vi går igjennom.

Lykke til hos legen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...