dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Sorry at jeg maser sånn om dette her hver dag, men dere er syke og jeg rydder og fikser, sånner det jo bare... Ogs kjenner jeg at jeg må fortelle, både for å skryte litt, og for å få skryt, men også for å holde en slags oversikt, og holde motivasjonen oppe. For nå er jeg sliten før jeg har begynt, bekkenet var ikke så blidt i natt, og jeg har vært våken en time og hatt kynnere sånn ca fra da jeg gikk ut av sengen. En litt spennende dag med andre ord, for vi ble ikke ferdige i går. Nå har heldigvis elektrikkeren kommet som avtalt, så nå blir det lys på bildene i alle fall, det er jo ikke så dumt, men hva har jeg igjen? - shine stua og kjøkkenet for siste gang (mens dritgreijenta går bak meg og fucker opp igjen alt jeg har gjort) - støvsuge og vaske gang/ entre - ommøblere soverom så det ser stort og luftig ut - bære ut flerfoldige kolli med søppel - rydde et bad - "pynte" et annet bad ( det tar jo et sekund heldigvis) - rydde utenfor - stryke gardinene - plukke ned bilder fra veggene - passe på dritgreijenta som ikke er frisk. Hun som våknet med et hyl, og som akkurat nå står og plukker ut av en søplesekk. :-))))) Have a nice day! Men sånn i to-tida, da er det hele over, og jeg har gjennoført del-finale 1. jippi!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2008 shitt.... også må jeg vaske vinduer! Alle som vil kan få komme å hjelpe meg. Dere skal få te og TORO-kake når vi er ferdige :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Hanne, 8 år: Gud trenger ikke tro på noen han. Han trenger bare tro på seg selv. Det var det jeg visste.... jeg er Gud.... ha ha ha ha
Trollmora Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Siden du er så flink og effektiv og omsorgsfull og sliten så vil jeg bare si: Tamtara ta! Tamtara tara ta! Hipp hipp og hei til flinke dritgrei! Må du både støvsuge og vaske gangen? Godlukta kommer jo ikke frem på bildene vet du. Rydde badet kan gå kjapt - sleng alt i skittentøyskurven så kan heller dritgreijenta plukke det ut når kameramannen er ferdig der inne ) Ommøblering av soverom bør du være forsiktig med, det bekkenet tåler ikke alt mulig heller. Stor heiaklæm fra
Sara Rompompei Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Det må du jammen være! Tar av meg 3 hatter i beundring av hva du får til! Med mage, bekken og sykt barn. Jeg er stum! Jeg kommer i ilende fart! Slapp av, vinduene tar jeg! Skal love å la hybelkaninene være igjen hjemme, selv om de er veldig sosiale og liker å møte nye venner. Heia heia heia heia heia Gleder meg til kake og te...
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jesus ler! Du er flink.. Alt det du får til. Jeg er så imponert eller imprignert som superjenta sa... Heiiiiiiia Heiiiiiiiiiiiia Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiia. Ser du meg? Jeg står her på toppen og vifter med flagget.
Milli Vanilli Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Nå må du passe på deg selv, også. Men du "må" vel gjøre dette. Du får ta flere pust i bakken, og slappe av etter kl 2.. Jeg slet også med bekkenet, det var ikke godt å snu seg om nettene. Vondt! Så fant jeg frem et silkedynetrekk som jeg la under meg, og det funket som sånn easyslide. Ble iallefall lettere å komme meg rundt. Lykke til da:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2008 sånn..... eller hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp..... he he, han kommer om en halvtime og jeg er slett ikke ferdig, men alle soverommene og det ene badet er ok.... ute må jeg visst bare glemme :-)
Karomamma Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Du er flink, håper det ble fine bilder!!! Litt sent ute her, ser jeg..... Meeeen, du trenger ikke støvsuge og vaske før fotografering. Bare gjem unna alt rotet. Mye som går under sengeteppet og senga også, hehe....
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2008 hehe... støvsuge måtte jeg, men vasking ble ikke noe av... fotografen gikk akkurat nå, og jeg vet ikke om det er bra eller dårlig, men jeg ble ferdig med å rydde i det han gikk UT av døra ha ha ha ha ha ha, men jeg sendte han litt rundt i ring, så da.... ute ser det helt jævlig ut, men han skulle ta bilder likevel, så da har han vel gjort det da :-))) De siste restene ble kasta opp i et kjekt digert rom inni sofaen... det er vel det lureste rommet noen har laget noen gang, jeg kan gjemme all slags inni der, og i dag var det mer bruk for det enn noen gang :-) men jeg håper det ble fint!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Jeg blir neste sliten av bare å lese om alle prosjektene dine og tør ikke tenke på hvor sliten du må bli etterhvert i dette tempoet altså!!!! RO NED OG HVIL!!!! Kommandorop fra øst:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2008 he he... Nå har jeg ikke noe annet valg enn å slappe av noen dager, for bekkenet mitt har satt seg på bakbena, jeg kan nesten ikke bevege meg rett og slett :-) men, men..... godt kroppen stopper meg, for jeg har tusen ting jeg gjerne skulle gjort, nå blir det dibbing og te i stedet for. og om dere ikke er her, så kan jeg sette de skravlerne litt på plass i stedet for ;-)))))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er her.....og du fy deg..... altfor mye for en gravid kropp. Hi hi hi hi sier jeg som hadde bekkenløsning på høyt plan og en baby på 2 mnd mens jeg ryddet for fotografen... Og ryddet for visning og pakket og pakket og hadde esker og tape et visst sted..... Men jeg synes du er kjempeflink, dessuten solgte vi over takst...Noe som selvsagt har med ryddingen og gjøre. Og dere selger over takst.... det bare føler jeg på meg.....Ha ha ha ha ha ha
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. januar 2008 hold på den følelsen er du grei :-) Jeg vil gjerne ha både 2 og 3 hundre over takst jeg :-))))))))))) hvor mye gikk dere over? jeg syns dette er dritspennede. VI hadde takstmann her for to dager siden, og han fant ingen skumle hemmeligheter - det i seg selv er jo en lykke i et så gammelt hus. men ja... det er litt mye for en gravid kropp... jeg syns bare det er litt flaut å skulle sette seg ned å ikke gjøre noe liksom... ehh... det ser ikke så bra ut på trykk.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Du har vært flink for flere år fremover nå!!!!! Så nå er tiden inne for å ta vare på kroppen din og den lille der inne i magen. Du vet, at om bekkenet tuller nå, så blir det gjerne ikke bedre av å herje rundt og male og vaske og sånn.....Jeg fikk beskjed om å ikke engang støvsuge jeg......jeg var forsiktig, men har plager ennå......og jeg er ikke alene......SÅ TA DET MED RO!!!! Du skal være i farta litt lenger enn til visning vet du:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #16 Skrevet 30. januar 2008 Vi solgt for "bare" 100 000,- over takst. Men så fikk vi 1 750 000,- for 60 kvm. Så vi slo til på det. Satt igjen med 750 000,- etter at megler var betalt. Tror aldri jeg får se sånne summer på kontoen igjen.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. januar 2008 ha ha ha ha artige summer på konto!!!!!!!!!! dakan du jo kjøpe deg D&G tamponger og gucci plaster :-) gratulerer!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Vi har gjemt noen penger inni panelen på huset... )) Og så har vi puttet litt i garasjeportene og litt i dusjen....Og når jeg tenker meg om ligger det litt i downlightene også..
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 30. januar 2008 høres ut som fornuftige plasser å gjemme pengene spør du meg :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 Ups kanskje det kommer noen hit i natt og prøver å bryte opp panelen.. Kanskje de ikke forstod at vi bokstavelig talt bor i pengene våre, sammen med litt gjeld da....
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er littegranne usikker på hvor tyvene sporer opp infoen fra, emn om de vil henge her på modne for å få tyveri-info så får de jo med seg noen boller i alle fall.... :-) Det er vel ikke særlig mange av oss som har millioner i madrassen :-)))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #22 Skrevet 30. januar 2008 Du vet aldri. Kanskje Attpåklatten står utenfor her i kveld???? Men jeg er vel mer millionær i gjeld enn i kontanter..
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 30. januar 2008 det sier de alle ;-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #24 Skrevet 30. januar 2008 Ja men her er det faktisk sant.. Men nå må jeg forlate dere, kjenner at jeg trenger å sove litt... Sliten jeg.....Gammel dame gjør så godt hun kan..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2008 #25 Skrevet 30. januar 2008 Hæ??? Skulle jeg stå utenfor i kveld? Har jeg ikke hørt noe om!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå