Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Hvordan står det til med dere?

Selv er jeg fryktelig plaget av kvalme, svimmelhet og ør - de tror kanskje jeg reagerer på Progynova tabl.

Men holder ut til neste uke - så får jeg heller ligge hjemm ei senga mi hvis det blir et stort problem.

Er i gang med første fryseforsøk - er veldig spent. inn på ul til mandagen 4/2.

Hvordan med dere? og hvordan er formen deres?

tenk til uka blir vi rugere alt:) det går fort:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136696410-insetting-uke-6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har faktisk gått ganske så fort ja, gleder meg til å bli ruger igjen til uka:) Skal på ul på fredag 1.feb. Er veldig spent nå må jeg si. Håper på mange gode egg! Har kjent endel i magen, så det jobber nok på inni der. Ellers er jeg mye trøtt, men det kunne vært verre.

Teller nesten timer til fredag nå..hehe

Hei

Litt godt at andre sliter også. For jeg føler meg så sliten og ødelagt av Progynova.

Jeg er også igang med mitt første fryseforsøk. Skal på ul i morgen. Og hvis alt ser bra ut blir det innsetting 4/2 el 5/2.

Det er så mye stress på jobben for tiden, og dersom jeg blir sykemeldt el hjemme en dag blir det helt forferdelig for de andre. Så de gruer seg til i morgen. -Og jeg gruer meg for jeg har ikke tørt å si ennå at jeg blir borte en dag neste uke også. Føler dessuten at snart knekker jeg, og med nye hormoner etter innsetting er det slett ikke sikkert jeg klarer å det.... Sukk

godt å høre at det ikke bare er meg som får en personlig reaksjon på tabl. jeg orker ingen ting, og føler jeg gir blaffen i jobben og alt som følger med... jeg har ikke krefter til overs annet enn til meg selv... hodet verker og kroppen sliter. kvalmen er innom fordi jeg er svimmel hele tiden... huff..

dette blir fryktelig dårlig inntrykk på sjefen min.. for hun vet ikke hva jeg går gjennom... men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre... jeg orker ikke alt mer...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...