*Stjernesmell* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har vært på UL, og alt så fint ut! Mest sannsynlig er det ei jente inni magen min! :-) Noen navneforslag? Terminen min er endret, så nå har jeg termin 9.juli i stedet for 30.juni.
MiaTherese#HAR FØDT# Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kjekt med UL!! Grattis med jente,det blir vel stas?? Da har du termin etter meg du da, jeg har 8 juli!!!! Så da får vi se hvem som kommer først, hehe.. spennende
*Stjernesmell* Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Takk! Ja, det er klart det er stas!!! Det var faktisk det de fleste trodde at det ble også... :-) Vi får nå vente til fødselen for å være helt sikker, da... Vet du kjønn?
MiaTherese#HAR FØDT# Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hei du stjernesmell: Ja jordmora var 100%sikker på at det var en gutt i magen her, så vi venter i spenning for og se om det stemmer.... Men det er det alle har trodd her i familien og da, og jeg har hele tiden hatt følelsen av at det blir en gutt..... Spennende!
*Stjernesmell* Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Ja. det blir spennende å se! Jeg hadde også følelsen av at det ble jente her. :-) Har kjøpt et rosa sett på salg.... Kunne ikke dy meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå