Gå til innhold

Sikkert en gjenganger her men....

Anbefalte innlegg

Vi skal i gang med fryseforsøk straks, og jeg venter på mensen. Ved forrige syklus endte ICSI forsøket rett i dass, men vi fikk jo 6 på frys. Jeg blødde i 10 dager etter dette. (vanligvis 6) Men nå som jeg er på dag 34, og vanligvis får uka mellom 30 og 32 dg, neida... da skal den utebli, og den kjennes ikke ut til å være på vei enda heller. åhhhhhhhhhhhh Er det vanlig at man får mens litt sent etter forsøk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136695559-sikkert-en-gjenganger-her-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har også fått forsinket syklus. Har ikke hatt ICSI noen gang,men ved avbrutte fryseforsøk har ofte mensen vært forsinket, opptil 37 dager har det gått før mensen har satt skikkelig igang.

Det er visst vanlig var det de svarte på St.Olavs da jeg ringte dem for å sjekke den gangen.

Skikkelig kjipt Eifos er så mye venting i forbindelse med sånne ting at man nesten blir "gal" til tider.

Håper den straks setter i gang:o)

Klem

Da er vi ganske likt i løypa eifos. Jeg har veldig lange, ustabile sykluser, så jeg har fått Provera for å sette i gang mensen. Den skal komme 3-7 dager etter siste pille, og den tok jeg på mandag. Så er jeg i gang med fryseforsøk. Hadde et mislykket ivf i desember. Håper vi begge får mensen om ikke så lenge, så kommer vi i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...