Gå til innhold

Hva skal jeg skrive stooooor oppgave i pedagogikk om??? (hva som helst nesten) HJELP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skrive bacheloroppgave snart, men sliter med å finne ut hva jeg skal skrive om. Kan nesten skrive om hva som helst, det er litt av problemet, er ikke vant til å bestemme selv.

Men er interessert i å peile meg inn på oppdragelse, småbarnspedagogikk, søskensjalusi, kompetansenivå hos små barn ol.. ikke nødvendigvis alt i en oppgave, men dette er jeg interessert i hvertfall.

Noen som han tenke litt for meg her? Oppgaven skal være på 20 sider ca.

Tusen takk for alle svar.

Fortsetter under...

Skrevet

Vil for min del si at en stor del av læringen i et studie og ved det å skrive en slik oppgave er nettopp det å bli selvstendig og formulere problemstilling på egenhånd.

Skrevet

Jeg er veldig fasinert av dette med kompetanse og forståelse og hvordan man i hverdagen, som forelder, barnehageansatt eller ansatt ved skole håndterer det.

Så hvis du skriver om noe sånt vil jeg gjerne lese)

Skrevet

jo, det er veldig sant. Hadde bare vært så greit å få litt andre synsvinkler på ting, har liksom satt meg litt fast i et spor nå synes jeg.

Må ikke ha alt klart til jeg skal til veileder, men det er greit å ha noen tanker bare.

Skrevet

Ja, det er noe sånt jeg ønsker å skrive egnetlig, men sliter med å komme ned på et dypere nivå om du skjønner.

Noen som har tips til litteratur?

foruten om "Ditt kompetente barn".

Noen som har lest Summerhill? den facinerer meg veldig, så det ønsker jeg å komme litt inn på i oppgaven.

Annonse

Skrevet

hva med å skrive om barns medvirkning i barnehagehverdagen? det er et spennende tema.. eller en oppgave om fordeler og ulemper med aldersblanda grupper i barnehagen.. kan ikke komme på noe mer akkurat nå jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...