Gå til innhold

Noen som jobber på Barnas Hus her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og søke jobb der, da barn selvfølgelig interesserer meg, og jeg har lyst og "skifte beite".

Er det en ok arbeidsplass? Og hva sånn ca er lønna på? Er det vanskelig og få jobb der? Har erfraring fra butikkjobb tidligere.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er ansatt der skal ikke snakke om bedriften i media, og dib er ansett som en type media

Skrevet

Kjenner to som jobber der, og de er i hvertfall veldig fornøyd med arbeidsplassen sin.

Skrevet

Ettersom jeg vet er det en trivelig arbeidsplass (kommer ann på hvilket barnas hus du tenker på), men det jobber nok mange kvinner der, så det er en greie en må "takle"

Skrevet

Oij, det visste jeg ikke... sorry :( er du ansatt der, siden du vet? Høres jo nesten litt nazi ut da :s hmm..nå ble jeg i tvil :(

Skrevet

Har stort sett bare jobbet sammen med jenter, så akkurat det skal jeg klare tror jeg :)

Skrevet

Nei, jeg er ikke ansatt der, men vet det alikevel. Er veldig vanlig policy i mange firmaer.

Skrevet

Ja, oki :) Takk for svar uansett :)

Skrevet

Om kjemien er der tror jeg nok det ikke er så vanskelig å få jobb der, er i jo mangel på arbeidkraft nesten overalt for tiden, spesielt som butikkansatte.

Skrevet

Ser de søkte folk endel plasser nå, så det er absolutt under vurdering!

Har jo interesse for barn, barneutstyr, og salg og service, så sånn sett passer det meg jo glimmers!

Skrevet

Men da er det jo bare å søke. Lykke til!

Har en venninne som jobber på barnashus, og hun er veldig spent på om du har tenkt å søke der hun jobber =)

Skrevet

Takktakk! :)

Oijda, hvor jobber hun da? (om hun vil si det) Kan jo være ;o)

Skrevet

Hun ville ikke si det (ikke her i alle fall), men hun lurer på hvor du bor..

Skrevet

Nei, det skjønner jeg igrunn... Vurderte og søke 2 plasser, siden begge er "like langt unna"... Men tør ikke røpe meg helt da :o)

Skrevet

send meg en pm da.. nysgjerrig her!

Skrevet

Hun vil gjerne sende deg pm, men du hadde visst ikke profil

Skrevet

Jo, det har du såvisst.

Skrevet

Jeg fiksa det nå :) Ble så nysgjerrig :) Be hun sende meg en da, før jeg legger meg :o)

• 10 år senere...
Skrevet

Norges dårligste arbeidsplass. Du får aldri ros for jobben du gjør. Dårlig lønn og bare intriger mellom ansatte. Veldig slitsom jobb i tillegg. Der du må bære bilstoler på 10 +kg. Ingen som jobber på lageret. Alt må gjøres selv. Ikke en jobb for kvinner hvertfall. Du ødelegger  ryggen din før du har passert 40. 

Skrevet

Du svarer på en tråd som er over 10 år for å klage på arbeidsplassen din? Bære bilstol på 10 kg? Det høres jo helt forferdelig ut. Absolutt ingen jobb for en kvinne nei. 

Anonymkode: 3915b...1da

Skrevet
3 timer siden, Mantirons skrev:

Norges dårligste arbeidsplass. Du får aldri ros for jobben du gjør. Dårlig lønn og bare intriger mellom ansatte. Veldig slitsom jobb i tillegg. Der du må bære bilstoler på 10 +kg. Ingen som jobber på lageret. Alt må gjøres selv. Ikke en jobb for kvinner hvertfall. Du ødelegger  ryggen din før du har passert 40. 

Hvor ofte bærer du bilstoler da? 10 kg, er ikke mer en en liten unge veier det

Anonymkode: fde45...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...