yooo Skrevet 29. januar 2008 #1 Del Skrevet 29. januar 2008 En gruppe 6-åringer svarte på disse spørsmålene: Hvorfor lagde Gud mødre? - Hun er den eneste som vet hvor plasteret er. - est for å vaske huset. - For å hjelpe oss til å bli født. Hvordan lagde Gud mødre? - Han brukte søle, akkurat som for de fleste av oss. - Magiske evner og masse hyssing. - Gud lagde mamma slik som han lagde meg, han bare brukte større deler. Hvilke ingredienser er mødre laget av? - Gud lager mødre av skyer og englehår og alt snilt i verden - og littslemt. - De måtte starte fra mannens ribben. Så brukte de mest hyssing tro jeg. Hvorfor ga Gud deg din mor og ikke noen annens mor? - Vi er i slekt. - Gud visste at hun liker meg mye mer enn andre folks mødre liker meg. Hvordan var din mamma da hun var liten pike? - Min mamma har alltid vært min mamma og ikke noe annet tull! - Jeg vet ikke for jeg var ikke der, men jeg tror hun må ha vært ganskesjefete. - De sier at hun var ganske snill. Hva måtte mamma vite om pappa før de giftet seg? - Hans etternavn. - Hun måtte vite om hans bakgrunn. Om han var en tyv? Eller om han blefull på øl? - Om han tjente en million! - Om han sa NEI til narkotika og JA til husarbeid? Hvorfor giftet mamman din seg med pappan din? - Pappa lager den beste spagettien i verden, og mamma spiser masse! - Hun ble for gammel til å gjøre noe annet med ham. - Min mormor sier at mamma ikke hadde tenkehetta på seg... Hvem er sjefen hjemmet hos dere? - Mamma vil ikke være sjef, men hun må for pappa gjør bare så masserart! - Mamma. Du ser det når hun skal se om jeg har ryddet rommet mitt. Hunserdet jeg har gjemt under senga. - Jeg tror det er mamma, men bare fordi hun har mye mer å gjøre ennpappa. Hva er forskjellen på mammaer og pappaer? - Mamma jobber på jobb og jobber hjemme, og pappa jobber bare på jobb. - Mammaer vet hvordan de skal snakke med læreren uten å skremme dem, ogdet er de du må spørre om du kan få overnatte hos venner. .. - Mødre er nesten magiske for de får deg til å føle deg bedre helt utenmedisin! Hva gjør mamma når hun har fri? - Mammaer har ikke fri. - Hun forteller deg at hun må betale regninger hele dagen! Hva må til for å gjøre din mamma helt perfekt? - På innsiden er hun allerede perfekt. På utsiden - jeg tror litt lastiskkirurgi. - Slankekur. - Du vet, håret. Kanskje farge det blått? Hvis du skulle forandre noen på mamman din, hva skulle det være? - Hun har bestemt seg for at jeg må ha det ryddig på rommet mitt. Detville jeg ha forandret på. - Jeg ville gjort mamma lurere. Da ville hun visst at det var søsterenminsom gjorde det, og ikke jeg. - Jeg ville gjerne at hun ikke skulle hatt de øynene i nakken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136693365-jammen-er-vi-mammaer-heldige/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå