Gå til innhold

Gravidetøy...

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde et effektivitetsstunt etter at yngstemann ble født, og ryddet unna og gav bort alt jeg hadde av gravidetøy. Skulle jo egentlig ikke utsette kroppen for flere svangerskap...;) Nå ser jeg ved 14 uker at det ikke er lenge før jeg må ha noen nye klær å dekke den voksende kroppen med.

Sist var jeg ikke spesielt imponert over HM utvalget, kjøpte litt i utlandet, som jeg ikke får gjort denne gangen, fant enkelte ting på Polern&Pyret og pentøy på Ni måner.

Noen som har tips hvor jeg finner ok gravidetøy til ok pris? (Oslo og Bærum)

Sommeren blir nok den store utfordringen,mes 17. mai som første utfordring, for da er jeg stor som en flodhest, og veldig mange familieselskapeligheter...men den tid den sorg...har vanskelig for å forestille meg hvordan jeg blir voksende til etterhvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Jarhuset, på Jar, ligger det en butikk som heter "Magen" der de selger brukt mammatøy i alle prisklasser. Lindex kan også ha ok klær (men Lindex i Sansvika storsenter har ikke mammaklær).

Skrevet

Da jeg var gravid forrige gang, investerte jeg i en olabukse og en pen jobb-bukse som begge kostet rundt 700 kr. De var mye finere enn de jeg kjøpte på f.ex HM. Kjøpte andre ting ganske billig. Da som nå preges jo motebildet utenfor gravidsjappene av mange klær med høyt liv, tunikaer osv. Jeg satset derfor ofte på lag på lag: dvs lange stroppetrøyer med f.ex tunikaer og omslagstrøyer utenpå. Satser nok på mye av det samme denne gangen, selv om jeg ikke aner hvilke garderobeutfordringer jeg vil få når jeg begynner å ese ut for alvor...

Skrevet

Forrige svangerskap handlet jeg bukser på "Svangerskapet" på Majorstua. De var jeg kjempe-fornøyd meg og de holdt seg like fine under hele svangerskapet. Var også på "Ni måneder" på Sandvika Storsenter. Der fant jeg ikke noe som passet min størrelse (44).

Denne gangen har jeg kjøpt ei olabukse på HM som jeg faktisk synes er ganske ok. Den kommer ikke til å være stor nok helt fram, så jeg må nok vurdere andre innkjøp snart. Ellers har jeg ikke kjøpt så mye mammaklær. Topper finnes det som nevt flust av i "alle" butikker.

Skrevet

Det finnes jo også mye fint på nettet, selv om det kanskje ikke er det enkleste stedet å kjøpe bukser. Men kjole til 17. mai kan du sikkert finne der. Du har jo alltid returrett.

Skrevet

Svangerskapet var det, ja...! Det var der jeg kjøpte olabuksa med lavt liv, som er det jeg foretrekker. Den svarte buksa kjøpte jeg på Polarn o Pyret. Den hadde "ribbestrikkliv" som kan brettes ned hvis man heller ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...