Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har flere valg her, og står litt fast. Kan dere rangere og kommentere? Tilfeldig rekkefølge: Ludvig Håkon Herman August Gustav Edvard Odin Johan
Sentralstøvsugeren Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Disse kunne jeg brukt: Gustav Johan Disse er ok: Herman Håkon Ludvig Edvard Disse liker jeg ikke: Odin August
prebs Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Åh, her var det mange flotte navn- god smak, du! 1.Håkon- staut og flott 2.Ludvig- veldig sjarmerende 3.Johan- staselig 4.August- flott 5.Herman-koselig 6.Edvard- flott Etter Ludvig er rekkefølgen nesten litt hipp som happ, det bare ble slik i dag...Alle disse seks navnene liker jeg godt! Gustav har jeg litt dårlige vibber til Odin- ikke glad i
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Håkon, Ludvig, Edvard, Johan og Gustav er alle kjempeflotte! Ikke så glad i de tre andre. Min stemme går til Håkon
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Av disse kunne jeg bare brukt August, men som mellomnavn.. Synes det passer best som mellomnavn... Eller 2.fornavn for de som er nøye på det:) Ellers er ikke Ludvig og Gustav så gale heller:) Haakon er MYYYE finere enn Håkon. Med to a'er er det på 2.plass hos meg. 1.August 2.Haakon 3.Ludvig 4.Gustav
Tirilill Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Johan August Ludvig Herman Håkon Gustav Edvart Odin...hadde styrt unna..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 2 stemmer til Håkon, 2 til Johan, 1 til August og 1 til Gustav så langt - temmelig dødt løp. Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå