moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 29. januar 2008 #1 Del Skrevet 29. januar 2008 I går kl 23 fikk jeg rier, i rygg og mage. Holdt på med dette i hele natt, regelmessig fra 5-10 min mellomrom. Kl 7 var vi på sykehuset, turde ikke vente hjemme lenger grunnet lang reisevei. Ved undersøkelse viste det seg at jeg hadde rier, men ingen åpning! Livmorhalsen var myk men 2 cm lang fortsatt... Livmormunnen var åpnet ca 1 cm, slik at jordmor fikk kommet til livmorhalsen. Vi ble ikke sendt hjem, men fikk mat i kantinen og bedskjed om å gå litt for å få det igang. Kl 10.30 fikk vi eget bad, og riene ble litt sterkere men ikke hyppigere. Kl 12.30 : undersøkelse GU viste ingen forandring.... Ble derfor sendt hjem i påvente av bedre rier! På vei hjem tok riene seg opp, og ble vondere. Fikk en paralgin forte, som jeg tok når jeg kom hjem for å få sove litt. Før jeg tok tabletten var riene opp i 5 min mellomrom, og vonde! Men jeg gjorde som jm sa og gikk å la meg. Sovnet raskt, sov ca 2 t. Da jeg våknet var jeg omtrent fri for rier, bare svake antydninger.... Riene har igjen tatt seg opp igjen, men er ikke så tette som før jeg tok tabletten. Kan det være denne som har ødelagt fremgangen? Og er det noen som har opplevd det samme som meg her? Om jeg forsto JM rett er jeg jo moden, men har ingen åpning og altså 2 cm lang livmorhals. Det kan vist i verste fall stoppe helt opp:( Men riene er ikke borte, så vi får vel se... moki, - er veeeeldig fødeklar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136692896-hjelp-sendt-tilbake-fra-sykehuset-hva-f%C3%A5r-igang-sterkere-rier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidi78 Skrevet 10. februar 2008 #2 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei! Ser at du skrev dette innlegget 29/1, så du har vel fått.. Men, jeg opplever nå akkurat det samme som du gjorde!!! Og, PLEASE SVAR, hvordan gikk det??? Jeg ble sendt hjem fra sykehuset m vonde rier, sov ca 2 timer og våknet nesten fri for rier. de er nå på ca 11 min mellomrom, men føler meg skikkelig "snytt". Trodde ting var på gang, men... Så, please Moki, svar meg. Hvor lang tid tok det for ting startet igjen?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136692896-hjelp-sendt-tilbake-fra-sykehuset-hva-f%C3%A5r-igang-sterkere-rier/#findComment-136805444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei! Må desverre skuffe deg , jeg har ikke født ennå... Er to uker siden det startet i dag faktisk! Det stoppet opp, og jeg var ikke noe mer fødeklar under kontroll hos JM 1 uke senere. Da tippet hun meg i fødsel innen noenfå dager, noe som ikke skjedde..... Men har holdt på slik i natt også, og håper nå at det virkelig er i gang denne gangen! Kan vel ikke holde på sånn en gang til håper jeg?? det har liksom gått fra sterke rier til opphold på en halv time, og svakere rier etter en dusj... Men ikke sovet noe som helst i natt, og er dønn sliten! Duppet av litt v 8-9 tiden, og sto opp fortsatt m rier. Nå kommer og går de, men som sagt jeg vet ikke helt om jeg faktisk er i fødsel nå! vet ikke om det oppklarte noe for deg.... Men håper du slipper å vente så lenge på at du er i fødsel:)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136692896-hjelp-sendt-tilbake-fra-sykehuset-hva-f%C3%A5r-igang-sterkere-rier/#findComment-136817626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei! Hvordan gikk det med dere? Jeg har selv hatt menssmerte lignende rier (modningsrier sa de på Føden) i et døgn. nå er de nesten borte. hadde også håpet at det skulle føre til fødsel... men det ser neimen ikke sånn ut! -6 dager til Termin- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136692896-hjelp-sendt-tilbake-fra-sykehuset-hva-f%C3%A5r-igang-sterkere-rier/#findComment-136959488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå