Gå til innhold

Emmaljunga City Cerox 360

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på denne vognen, så lurte bare på om noen har noen erfaringer og dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra vogn har akkurat kjøpt den. Veldig lett å gå i trapper med og blir liten når man legger den sammen. Kjempe deilig å svinge med, Vil anbefale denne vogna.

Skrevet

Kan underskrive på denne, har brukt vognen i 10 mnd og er kjempefornøyd!

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei, hva er nyprisen på denne? Og hva koster det å få satt på bag for 0-6 mnd? takk for svar :-)

Skrevet

Tror hardbag koster rundt 1200 og city bag ca 1800.

Vet ikke hva Ceroxec koster, men City cross koster ca 5100. Tror ikke det er så store prisforskjellen.

Skrevet

Har også bestil denne vogna. Tror vogna med citybag kom på ca 7500. Jeg husker faktisk ikke om det var inkl stelleveska, men det var inkl regntrekk og myggnetting. Jeg har ikke prøvekjørt den, så vi har tatt en råsjans. håper den ikke spretter fram og tilbake som ei handlevogn..

Skrevet

Jeg har prøvd den i butikk, og syns den virket både stabil og god å trille:) Jeg har en teutonia fun med svingbare forhjul, og det kan absolutt ikke sammenlignes med handlevogn:) Det kan du ta helt med ro.

Så på toffeliten.no at denne vogna koster ca 5500 uten citybag eller hardbag. Emmanljunga som setter prisene likt overalt, så kjøper man den i norge er det denne prisen overalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...