Gå til innhold

da skal søknaden om....

Anbefalte innlegg

prøverør i det offentlige bli sendt. jeg har kontaktet gynekologen som jeg går til på volvat for å høre om de kunne sende søknaden nå. det skulle de. Jeg ga også beskjed om at de måtte ringe meg når den var sent slik at jeg visste at det faktisk var sendt. Så da er det bare å vente å se. jeg vet nesten 100% sikkert at vi ikke kommer til å få godkjennt, men jeg vet også at jeg kommer til å føle det som ett slag i tryne om den ikke blir det. jeg kommer til å bli veldig skuffet fordi jeg vet at det er så lenge til vi eventuellt kommer til å få råd til å gå til hausken

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136692147-da-skal-s%C3%B8knaden-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvi tvi! Håper inderlig på det beste for deg. Det er jo verdt et forsøk? Er det ikke sånn at fsh svinger? Er det mulig det kan svinge ned på riktig nivå?

Jeg fikk beskjed om igår at jeg hadde litt høyt fsh, men ikke for høyt da heldigvis. Dette er første gang jeg har hatt noe unormalt på prøvene mine... Legen var enig i at metforminen sikkert hadde vært grunnen til at mine prøver hadde blitt bedre, men nå som jeg ikke går på metformin lengre så går det feil vei ja...

Annonse

Joda, de svinger. Men det er slik i helsenorge at de ofte tar utgangspunkt i den høyeste FSH verdien for de mener at det er den som virkelig forteller noe om kvaliteten på egget. I utlandet er de mer opne for at det ikke nødvendigvis er sli, så jeg blir litt fortvilet.

vet du hva din FSH var på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...