Gå til innhold

Trodde jeg skulle miste babyen vår :(

Anbefalte innlegg

Ble sendt til legevakten i akutt fart, i går etter middag.

Har vært kraftig forkjøla de siste dagene, med kraftig hoste om kveldene og nettene.

Men forje natt, var det hel forferdelig, klarte ikke å stoppe å hoste til tross for at jeg prøvde alt som kunne prøves :( da jeg endelig stoppet opp,

fikk jeg kraftige smerter i magen, så var så vonde at jeg nesten ikke fikk puste, så begynte ryggen min å verke like mye, slik at jeg

ikke klarte å stå ordentlig oppreist, så jeg gikk opp å la meg på sengen, da smertene kom ned i rompa og beina, jeg vekket sambo som hadde sovnet, etter at jeg hadde stoppet opp med hostingen.

Jeg mått plutselig masse på do og, gikk frem og til bake, men det kom heldigvis aldrig noen blødninger.

Da jeg la meg med en stor pute under beina, ga smertene seg litt og jeg fikk sovet noen timer, før jeg våknet av at sambo hadde laget god frokost til meg på sengen. etter på ringte vi legevakten, som ba oss komme ned med en gang.

Men da jeg kom ned, måtte jeg vente noen timer, fordi det var masse folk, til slutt orket jeg ikke mere, hadde mye smerter, og det å sitte med store smerter i flere timer på en hard stol, gikk jeg ikke med på. maste flere ganger, men det gikk ikke,fori jeg ikke hadde hatt noen blødninger.

Til slutt reiste jeg til en annen legevakt, da kom jeg til med en gang, selv om det var masse folk. Legen var kjempe hyggelig og kjekket meg nøye. og fant ut at jeg hadde fått meg en Isser i ryggen, og att jeg måtte holde meg i ro i noen dager til smertene hadde gitt seg. og hjertet til babyen slo som bare det, og beveget seg masse. Han var helt sjokkert over hvordan de hadde behandlet meg på den hin legevakten, og sa at jeg skulle vært sluppe til med en gang. Slike smerter kan være på grunn av masse, og er veldig skremmende.

Hadde fått en Isser, på grunn av at babyen vokste veldig, og sikkert fordi hosten hadde hjort noe hehe. så nå er jeg sengeliggende i noen dager, å later meg og leser masse baby ting på nett.

Noen flere som har hatt Isser, som har neon gode råd å dele?

klem

Fortsetter under...

Så rart dette skedde meg i fradags!! Men ikke så kraftigt, som du beskriver... Jeg har ikke fått legetime før ut i februar men har snakket med jordmor å idag var jeg på UL allt står bra til med fostret!!

Jordmor trodde jeg drett på meg en strekk i magen etter hostanfall (er ikke førkjøla)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...