Gå til innhold

meldte meg inn i drammensjentene m baby 07/08 på facebook..

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle greid å slenge meg på disse treffene dere er så flinke å ha, men det passet ikke sist og heller ikke nå til Mandag da jeg jobber skift, med kvelder og dager.. :(

Jeg venter ei jente i April og gleder meg veldig, det er den første her..

Hadde jo vært koselig å møte noen fler som er like rundt hjørnet! ;)

Fortsetter under...

Ville bare si hei, jeg meldte meg også akkurat inn i gruppa på facebook. Jeg er også førstegangs, og har heller ikke vært blant de ivrigste på treff pga. tidspunktene. Vi er ganske mange som venter snart eller nylig har fått, så jeg er sikker på at det byr seg en ny anledning for deg å komme på treff og møte andre i samme situasjon!

Hei:)

JEg har også meldt meg inn der og har tidligere vært en veldig ivrig treffer. Med forigemann.

Så jeg er mest å finne på DiBtreff, men må jo få et nettverk rundt nybabyen også, som forøvrig kommer i mai:)

Vi er forresten MANGE som venter i vår og sommer i Drammen og omegn, så at det blir noen flotte grupper etterhvert er jeg helt sikker på!

Hadde jo vært kjempe allright å bli kjent med noen, med tanke på permisjonstiden også.. Er jo kjedelig å sitte hjemme dag ut og dag inn, godt å komme seg litt ut å treffe andre! :)

Håper å få ei rolig snuppe som er lett å ta meg seg, men man vet jo aldri!

Heisann!

Jeg har heller ikke fått vært med på noen treff ennå. Pendler langt til jobb, så kommer seint hjem og da er sofaen god. Jeg venter ei jente ivslutten av mars, så begynner å nærme seg nå. Er forholdsvis nyinnflyttet til Drammen og kjenner ikke så mange som skal ha barn på samme tid. Hadde vært koselig å bli kjent med noen nye, som en kunne treffe i permisjonstiden:-)Jeg skal prøve å slenge meg med på et treff snart.

vårbarn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...