Aget Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Heisan Jeg har ikke vært så aktiv her inne på bim,så dette spm har sikkert kommet opp før! Jeg er på sprøytedag 7 i dag og uttak og innsetting skulle skje i uke 6 fikk jeg beskjed om,er veldig spent, men nå i dag og i går har jeg hatt masse eggløsningsslim,mer enn jeg hadde ved naturlig eggløsning,og er nå redd for at jeg mister alle egga mine?? Høres sikkert helt tåpelig ut men det føles liksom slik? Håper noen kan svare meg å si at dette er normalt????
skifer Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Ja det skremte vannet av meg og,men det er altså helt normalt.. Jeg hadde enorme mengder slim,aldri sett maken,spurte klinikken jeg og de sa det var vanlig..og det stemte for jeg ruger jo på to egg nå.. Klem til deg,lykke til videre:)
Aget Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 ÅÅhhh,tusen takk:)) ble skikkelig letta nå Og gratulerer med to egg i magen:) Lykke til videre Skifer:)
Grublegruble Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Var også livredd i går da like før UL fant jeg nettopp det samme, det var lange timer m venting, trodde jeg hadde rotet det til med dosene rundt spraydose 100, men gynekologen sa det var helt normalt, så vi kan begge senke skuldrene masse lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå