Gå til innhold

Dette gikk ikke som forventet...

Anbefalte innlegg

... da forsøket ble avbrutt :o(

Det ble tatt ut 6 egg - ingen ble befruktet. Vi føler det som om vi har gått på en kjempesmell. Jeg er lei av hele babystyret og tror jeg må ta en pause...

Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136691619-dette-gikk-ikke-som-forventet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy sjutton så orettvist anonimo. Det syns jag er allre verst att du ikke ens fick prøvd. Føler masse med dig, Jag har råkat ut før det vid fryseførsøk og syntes det var ille. Håper du får nytt mot om ikke så lenge. Håper virkeli att ni ska klare det.

Masse klemmer.

Annonse

Kjære anonimo

Det var trist å lese. 6 flotte egg også... Har fulgt med deg en stund siden du også har vært i Dk.Det var ikke slik det skulle gå. Håper du får tatt deg en velfortjent pause nå. Kanskje ser vi deg her igjen. Ta vare på deg selv. :)

klem

Annonse

Hei,

Uff dette var trist å lese ! Så utrolig urettferdig at man skal slite slik og oppleve nedtur etter nedtur ! Å få barn som er verdens mest naturlige ting blir så innmari vanskelig for enkelte - ikke lett å takle, er jo ingen bagatell heller!

Ønsker deg lykke til, bruk tiden til å bygge deg opp - det trenger man og kan ikke være supermenneske hele tiden. Det er lov å sørge, å være misunnelig og bitter. Håper du kommer sterk tilbake og at du neste gang kan få et lykkelig, etterlengtet resultat! Føler med deg.

Ta godt vare på deg selv, og lykke til videre !

Klem

Kjære Anonimo,

For en nedtur - føler veldig med deg, kjære deg. Det er ufattelig urettferdig at så mange av oss må gjennom så utrolig mye for å komme dit vi ønsker oss. Jeg hadde så utrolig tro på at det skulle lykkes denne gangen for dere:(

Men for all del, ikke gi opp!!!! Dere får ta den tiden dere trenger, pleie forholdet og gjøre helt andre ting....så kommer overskuddet tilbake. Kjenner meg så ufattelig godt igjen i følelsene etter 7 år i denne karusellen. Veldig hyggelig med en mail hvis du orker etterhvert. Du er sterk, så dette kommer du gjennom! Tenker på deg:)

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...