Gå til innhold

Tvilling treff Oslo / Akershus

Pluttiplutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Takker for KOSELIG!!!! lunch med flotte blivende tvillingmammaer.

Vi ble enige å treffes om 2 uker igjen, som er 11 Februar.

Håper flere kan henge seg på da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjempekoselig! Da jeg satt på bussen hjem følte jeg at det virkelig gikk opp for meg at jeg virkelig skal ha tvillinger... Det kjempekjekt å snakke med andre i samme situasjon - håper vi blir enda flere neste gang!

Satser vi på kl 12 denne gangen også?

Skrevet

Tusen takk jenter, det var toppen! Jeg var på otrolig godt humør på veien hjem og det føltes virkelig fint å ha fått møte dere andre som er i samme situasjon. Mannen min hadde sent meg en sms som jeg ikke så før vi var klare - han lurte på om det kom noen eller om jeg blitt kidnappet, hi, hi :)

Gledjer meg masser til neste gang!

Jeg skal til jormor 10.30 den 11/2 så tar vi det kl 12 så rekker jeg det uten problem.

Skrevet

Jeg håper jeg kan bli med neste gang også, eldstemann har selvfølgelig tannlegetime den dagen men skal prøve å finne en løsning så jeg kan bli med.

Kjempekoselig å treffe dere jenter!!!!

Skrevet

takk for veldig koselig lunsj!!!

Jeg håper formen er bra nok til å bli med neste gang!!

Skrevet

TUSEN takk for i dag :)

Har virkelig storkost meg - og gleder meg veldig til neste gang:)

Skrevet

Hei,

Jeg vil også gjerne bli med den 11. februar.

Har nå nettopp snakket med "Venter nr 2 og 3" som var en trivelig dame, som overbeviste meg om at et treff med resten av gjengen var en god ide. Får samtidig skyss inn til byen, så hvem kan vel stå imot en slik mulighet? *smiler*

Skrevet

Jeg har jo kontroll på sykehuset den 11, men vet ikke klokkeslett enda siden datamaskinen til JM klikket og hun skal sende tider i posten - men jeg har fryktelig lyst til å møte dere igjen den dagen! Håper jeg får time tidlig, så er det jo ikke noe problem i det hele tatt :) Skal vi ta samme sted og tid som sist?

Skrevet

Fikk brev i posten og hadde time klokken 13.00 på bærum sykehus :(

Det er jo kjempetrist - for da får jeg jo tydeligvis ikke møtt dere den dagen :(

Skrevet

hmm... siden mandag er vanskelig for 2 av jentene - og bøllefrøene kanskje ikke kommer seg dit - kanskje vi skulle flytte treff til tirsdag i stedet? Hva tror dere? hadde hvertfall passa bedre for meg... :)

Skrevet

kanskje jeg blir med denne gangen:) kunne ikke være med forrige gang huff :)

Skrevet

tror de fleste dager passer for meg, tirsdager har jeg fysio, med vet ikke timene mine, de har variert. men det er jo bare å komme litt senere om tidene kræsjer.

Når passer det for dere andre?

Skrevet

Jeg vil gjerne være med denne gangen. Tirsdag og onsdag passer best for meg!

Skrevet

Bare sett en dag dere, jeg klarer alltid å sjonglere så jeg får med meg det jeg har lyst til... Fordelen med å være sykemeldt. Du bestemmer selv over dagene dine så lenge formen er på plass...

Skrevet

Hva med tirsdag 12 februar klokken 12 ved tigeren utenfor oslo s? :D

Skrevet

jeg kan alle dager.. ,men vet ikke om jeg kommer enda.. får se ann formen og hva som skjer!!

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med denne gangen :)

Skrevet

Får jeg også bli med? Jeg kan både 11. og 12.

Skrevet

Den 12. kolliderer treffet med legetimen jeg har kl 13.

Jeg vet ikke om den 12. passer for "venter nr 2 og 3". Hun er bortreist denne uken, og kommer vel ikke tilbake før søndag.

Skrevet

Dere får bli enige dere imellom om dere skal møtes den 11 eller 12 februar, så stiller jeg opp den 12 om det blir bestemt :) ( den 11 februar har jeg kotnroll kl 13.00 på sykehuset:()

Hvis ikke får jeg heller prøve å bli med neste gang. Er hjemme annenhver uke iforbindelse med kontroller og ultralyder, så er da hjemme neste gang fra 25-28.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...