Gå til innhold

Hm.. Sambo og jeg har så ulik smak...

Anbefalte innlegg

Venter ei lita jente, men klarer ikke bestemme meg. Synes det er så mange fine navn der ute, men finner ikke navnet som sier "klikk". Sambo og jeg har relativ forskjellig navnsmak. Han liker Ingrid, Johanne og Anna (han vil helst ha Anna Elisabeth), mens jeg liker Erica, Natalie og Ella. Spesielt Ella Angelica.

Noen som har andre forslag? Og eventuelt synspunkter?

Fortsetter under...

Anna Elisabeth er jo et helt nydelig navn - hadde vært sjeleglad om mannen min hadde likt det! Johanne er også flott da. Natalie liker jeg ikke i det hele tatt - ganske harry synes jeg men, samme med Angelica... Hva med et kompromiss da, alla:

Ella Elisabeth

Erica Johanne

Anna Natalie

For meg blir det helt motsatt! Syntes navforslagene til mannen din er skikkelig kjedelige... anna funker men ellers blir det tørt!

Natalie og Ella derimot er litt spesielle og kjempefine..

Jeg syntes det virker som at det er en del kjerringer som komenterer navnene her.. alle spesielle og litt uvanlige navn blir harry! Er lei av å lese at folk syntes sånne navn er harry.. Det er jo bare tull! Hvorfor er Natalie harry egentlig!!?? Syntes det er skikkelig harry og komentere at andres navnforslag er harry!! Sånn der fikk jeg sagt det... syntes det var på tide...

Lykke til videre med navnforslaget hi.

Annonse

Likte absolutt best samboeren din sine forslag! Av dine liker jeg kun Ella. Angelica liker jeg minst, men har heller ikke sans for Natalie og Erica.

Ella Johanne var fint, hvis dere kan inngå et kompromiss. Ellers får dere bare fortsette å fundere til dere finner et begge liker :)

Må kommentere på Anonym her. Ella er et fint navn, men er det 4 mest brukte jentenavnet i Oslo (hvor jeg bor), og det 35 mest brukte i Norge, mens Natalie ligger på 39 plass, så navnene er ikke "spesielle" eller uvanlige. Natalie er harry fordi de jeg kjenner som heter det gjerne har vært av typen som stod svartsminket og røykte på hjørnet i friminuttene... Men det er jo godt smaken er delt. Heier fortsatt på mannen her, eller Ella Johanne - det var en flott kombinasjon :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...