Gå til innhold

Er dere sykemeldt etter forsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk sykemelding til sammen ei uke fra uttak både på første forsøk og nå, men jeg klarer ikke å bare bli hjemme...

Har ikke vondt noe sted, er jo absolutt ikke syk, så jeg har bare ikke samvittighet til å sitte hjemme i sofan. Samtidig plager jeg meg sjøl littegrann med å tenke på at KANSKJE jeg ødelegger sjansen fordi jeg går på jobb igjen med en gang. Huff, så slitsomt!

Hvordan gjør dere det?

Nå skal det sies at jeg har en "kontorjobb" da, ikke noe fysisk aktivitet eller noe, men til tider litt travelt og stress.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136690797-er-dere-sykemeldt-etter-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har både vært sykemeldt i rugeperioden og ikke. dette må du føle på selv, og hvilke type jobb man har. Noen får jo beskjed om å holde seg helt i ro, andre får beskjed om å leve helt normalt..

Lykke til

her blir det bare 3 dagers sykemelding under uttak og innsetting, jeg trodde det var det mest vanlige jeg med disse 3 dagene når vi har IVF proseduren vår. Men jeg hvet at noen blir sykemelt når de driver med medisinering av ulike årsaker. Men det er av fastlegen og ikke fertilitetsklinikken, dersom det ikke er overstimulering da. Har kontorjobb jeg også.

Lykke til :-)

I haugesund er det sykemelding fra dagen man tar ut egg og til og med dagen de er satt inn. Videre kan man gå på jobb om alt ser bra ut, så det skulle vel holde med å være sykemeldt til du har fått satt inn egg igjen om du føler deg i god form. For mange er det så psykisk slitsomt at en har behov for sykemelding hele rugeperioden, for andre kan det være det fysiske, mens mange igjen har behov for å gjøre noe under ruginga.

Annonse

Tusen takk for alle svar, nå ble jeg beroliga. Fikk bare følelsen av at alle her inne er sykmeldt i lang tid, både før og etterpå.

Men vi er jo selvfølgelig ulike, og reagerer ulikt på alt vi skal gjennom.

Jeg hadde blitt sprø av å ikke jobbe, på jobb klarer jeg vertfall å tenke på andre ting, og det er godt akkurat nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...