MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Gjett om han ble sur.........uhhhh.. Den lå i jakken som lå slengt på gulvet på vaskerommet, og da antok jeg at jakken skulle vaskes - og jeg sjekker IKKE lommene hans før jeg vasker klær, det vet han at han må gjøre selv. Jeg følte meg i grunnen ikke særlig skyldig, (hehe....) men tørket den med hårføner for harde livet, fordi han skulle på reise med jobben i dag tidlig, og bruker telefonen mye i jobben. Han prøvde den i går kveld, og da var den død, så han reiste uten telefon. Men i dag lever den igjen!!!!!!!! Mirakuløst, eller..............................??
Mamma+2 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Mora mi vaska også mobilen til faren min...he-he...men den overlevde ikke! Det var også en jobbtelefon...så faren min syns det var veldig kjekt å komme på jobb å si at kjerringa hadde vaska mobilen grundig he-he.. Har også fått mobilen min skikkelig våt og demontert den med batteri og sim kort og opplevd at den overlevde... men jeg mistet en mobil mi do- akkurat i det jeg dro opp en gang...den såg jeg ikke mer til he-he-.-
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Søstra mi skulle "tørke" mobilen i microen (tenkte d gikk litt kjappere enn steikovnen).... Ikke lurt hahaha:D
MamiMaribel Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Akkurat i det du dro ??! Godt gjort, hihi:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå