Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 ...er det samme sted eller? Ser at de har samme adresse men forskjellige telefonnr. Noen som vet?
prematur chris Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 ja det tror jeg faktisk er det samme...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 nei, det er ikke det samme. de har samme adresse, men holder til i ulike etasjer. ultralydinstituttet har holdt på i flere år, kvinnedoktoren er nyere (vet ikke når de ble etablert). har hørt at folk er veldig fornøyd med begge steder. vi har valgt ultralydinsituttet etter råd fra andre, men det betyr ikke at kvinnedoktoren er dårlig. vi har valgt å gå for de med lengst erfaring!
Santi og gjengen Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Var på Nøtterøy Ultralyd institutt selv, og var veldig fornøyd. De tar seg god tid, forklarer, viser og snakker om det vi ser. Det var en veldig god opplevelse.
Capricorn74 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Så bra:) Skal dit 15. februar. Til Nøtterøy Ultralydinstitutt altså.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Dr. Michael Nikolaidis som driver "Kvinnedoktor" har jobbet ved Kvinneklinikken på Sykehuset i Tønsberg i flere år før han startet for seg selv, så han er erfaren nok. Kona hans er jordmor og har kontor i samme bygget. Jeg er kjempefornøyd med dem! Har ikke vært på ultralydinstituttet, så kan ikke sammenlikne... I følge www.kvinnedoktor.no skal Nikolaidis snart flytte, så da blir det slutt på forvirringa :-)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 bestilte feil plass vi og. tok ultralydinstituttet først. Men folk skrøyt så av han kvinnedoktoren at vi byttet. skal til han 5 mars. Han var virkelig koselig og imøtekommende på telefon. vi gleder oss.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 hvem andre har bestilt på "feil" sted? ser fra tidligere at det nesten har oppstått diskusjon om hvilke sted som er best. jeg for min del har hørt mye positivt om begge steder, og kan ikke skjønne at noen skal på "feil" sted... tror og håper vi alle skal bli fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå