catticatt Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 er det bare meg eller ?? føler meg skikkelig dum... ha registret meg en gang , men glemte passordet.. har fått mail av de om hvordan jeg logger meg inn igjen,men skjønner ingenting altså !!!! blir noe fortvilet her,for jeg vil veldig gjerne inn dit
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hva er problemet? Kommer du ikke lenger enn til brukernavn og passord?
lamamma Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 har masse problemer der, kommer ikke enn gang inn på de ulike forum:( har anv.navn og passord men det kommer opp at jeg må registrere meg på de ulike formen på kontrollpanelen før jeg kan være med i diskusjoner, men i kontrollpanelet finner jeg ikke noe sted at registrere meg... start gidder jeg ikke å prøve mer, men "alle" sier det er så bra forum der så det er litt kjelelig å ikke komme seg inn. Tettintill sitt forum er det vanskeligeste jeg vært borti...
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Det er viktig at dere går inn på tettinntil.no, og ikke .com Når du er registrert som bruker har du IKKE tilgang til tøybleieforumet. Det må det søkes om, og hvordan man gjør det står øverst på siden i et info center. Det tar omkring en dag. Det er mange grunner til at tøybleiedelen ikke er åpen for alle. Det er selvfølgelig helt frivillig å melde seg inn der, og nye får det til hver eneste dag, så det er ikke umulig. Velkommen skal dere være.
catticatt Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 heheheheha må le jeg altså trodde ikke jeg var så dum , men sliter med å komme innpå siden. men fortsetter å prøver !!!! skal mye til før jeg gir meg ...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Har slitt med akkurat det samme selv... Men så fant jeg linken øverst tilfeldig der jeg søkte om medlemsskap (takket være masse hjelp fra *hepp). Problemet nå er bare at tettinntill verden er sååå stor for lille meg at jeg blir helt satt ut. Vanvittig med informasjon der inne!! Så veldig glad for all hjelp jeg har fått her på Bim også ang tøybleier. LItt mindre forum dette! Nå kommer jeg ikke inn på selge/kjøpe forumet der heller, men godt jeg har tid til å finne ut av slikt. Lykke til i forsøkene videre, er en hel bleieverden som venter på deg der inne;)
Audacious Angel Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Barnkanskje.... for å komme inn på kjøp/salg på TI må du ha postet ett vist antall tråder og innlegg.... vet ikke helt hvor mange.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk for svar. DEt forklarte mye for en nybegynner i gamet. Skal så absolutt klare å poste en del innlegg der inne. Er full av spørsmål... Hehe..
janneobr Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Jeg sliter også!! Er registrert bruker, logger inn, får lov til å skrive innlegg, men når jeg skal poste det får jeg beskjed om å logge inn igjen og så er innlegget mitt borte. Lurer på så mye, så hadde vært veldig greit kunne spørre de erfarne bærerne der inne. Sendte mail til admin på tettinntil om problemene og fikk veldig raskt svar, gjorde som de foreslo men det samme skjedde igjen, og igjen... og igjen! Men nå er det lenge siden jeg forsøkte sist, så kanskje je har bedre hell denne gang. Det er i alle fall en kjempefin side med masse god informasjon og engasjerte brukere men er enig med de som synes det er ganske vanskelig/kronglete å manøvrere der.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 janneobr - er du sikker på at du går inn på tettinntil.no, og ikke .com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå