lilly01 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Fick negativt svar på blodprøven igen. Nu børjar det ta på mine krafter kenner jag, men vi har ikke gett upp. Nu blir det Nordica neste, vi ska på samtale med Aleris i slutten av februari og neste uttag blir troligen i April. Jag må prøve ass hat en gång, så jag vet att vi har prøvd allt. Aleris gør alle kontroller og det kenns tryggt før det er bare der jag har vart i denne processen. Vill takke alle før all støtte og uppmuntring under mine førsøk, Det er ikke ofte jag gråter men nu sprutar det tårar. Jag vill så gerne att min lilla gullunge ska få sig ett syskon. Hon er så vel værd det. Under tiden så får det duga med en Toypuddel. Er det noen som vet om noen bra uppfødare? Det koster ju ikke noe og spørr. Lykke til alle andre ruger og blivande ruger osv.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Huff så trist å høre! Jeg vet hvordan du har det, vel nesten... skal ikke ha mitt første forsøk før i juni, men jeg har ei på tre år som ønsker seg så inderlig en lillebror... og jeg skulle så gjerne gitt ho det! De vokser jo så fort også.. Men vi får krysse fingrene for dere neste gang i april!!!
Viktoriana Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Det var veldig trist - føler med deg. klem
apriljente-66 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Nei nei nei!! Nå hadde jeg virkelig trua på at dette skulle være positivt. Men man blir lurt, gang på gang....usj! Men en gang blir det din tur lilly!! Det er tålmodighetsprøve de luxe denne prøverørskarusellen. Velkommen etter til Nordica i Danmark. Trøsteklem fra
lilly01 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Tack, jag hade litt trua jag og denne gangen. Fast det er vel meningen att jag ska førfølja dig og Golliat en stund til.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Neeei....... dette ville jeg ikke lese!!!! uff så trist, var så sikker på at du nå ville lykkes.. men skjønner at du er tøff og ikke har tenkt å gi deg, det er kjempebra.. bruk tiden litt på hverandre nå, pleie kjærligheten og vær der for hverandre frem til oppstart igjen.. sender over en varm god klem til deg fra meg.. kleeeeeeeeeem
twinanne Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Lilly01 dette var da trist, men ikke mist motet, lykke til med neste forsøk. Du for ta vare på deg selv så lenge og lade batteriene til neste forsøk.
LilleVakreAnna Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Nei, så dritt!!!!!!! Jeg var sikker på det skulle gå bra for deg -du fortjente det! Husk å kjøpe deg en trøstegave (sjøl om det er en kjempedårlig trøst akkurat nå, jeg veit) -og ta vare på deg selv. Stor klem:)
skifer Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Å huff så trist å høre.. Sender trøsteklemmer fra ei annen Alerisdame ..
finetine Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Å neiiiiiiiiii,dette var triste nyheter lilly:o(.................. Skjønner såå utrolig godt at dette er vondt,og at ønsket om å kunne gi et søsken til det andre barnet ditt er stort. Hatching kan bli en god utvei å prøve,vet om fler som ikke har lykkes på noen forsøk her i Norge, og så lykkes med engang med hatching. Uff,du får ta godt vare på deg selv nå da,godt å høre at du ikke har mistet helt motet selvom du sikkert er superlei deg idag. Trøsteklem
lilly01 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2008 Tack alle Tullemor tenkte vel egentlig att vi skulle gå med magar i været samtidigt så derfør drøjer jag det litt. (Galgehumor tror jag det kallas) LilleVackreAnna Jag tror jag får legge på litt mer en gravtest priset på trøstegaven. Førtjener det nu syns jag. Finetine bra att du vet om folk som lykkes med ass hat, det roar mig litt. jag har ikke fått så mye info om det en. TAKK
Nina 40+ Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Hei lilly01! Så utrolig leit at det ikke gikk... Sender varme tanker. Det er flott at du ikke har gitt opp, og at du vil prøve flere muligheter som gir masse nytt håp! Vil krysse fingre og tær for deg neste gang!
Ann-ch. Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Så trist at det ikke gikk denne gangen heller. Sender over en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til videre.
Maisen65 Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Så trist at det ikke gikk rette veien, ønsker deg all mulig lykke og hell videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå