Tre jenter søte små Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Vi var to uker i sommer. Jentene var da 3 og 1 år. Vi bodde ikke i Lisboa, men i Estoril, en liten by ca 30 min utenfor Lisboa. Der var det kjempefint for barn. Mange fine strender. I Lisboa er det dyrehage og akvarium, der dyrehagen uten tvil var best for våre små barn. Hvis dere har små barn og vil ha like mye badeferie som storbyferie, så vil jeg anbefale å bo i Estoril eller Cascais(som ligger vegg i vegg med Estoril)
ToPrinsesser<3 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Har kun vært der på voksen tur, men kan tenke meg den passer fint til barn også. São Jorge borgen med nydelig utsikt over Lisboa er et flott sted å ta med ungene også. Fant denne linken: http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/Lisboa/med_barn/ Hotell: www.booking.com
Morango 29.05.2007 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 jeg oppholdte meg der i tre måneder og fikk inntrykk av at byen ikke var tilpasset handicapede og barn (som trilles i vogn) Ville hatt en paraplytrille og menbrakt en bæresele som backup. Mye brostein og trapper/ujevt å gå. Samt dårlig med heiser- og små kott til toaletter. men det var mitt inntrykk da. Cascais er nydelig, og derfra og inn mot Lisboa fins det nyyydelige strender=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå