Gå til innhold

Noen trønderdamer her som handler på Storlien til tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er der man reiser til Sverige her, ikke sant?

Er Østfoldig, så jeg ser for meg Strømstad og Svinesund når folk sier "handle i Sverige".

Mannen min og bestekammeraten dro til Sverige for å handle i dag og jeg så for meg billig mat og typisk svensk mat. Men de mente det ikke var noen ordentlig butikk der? Stemmer det?

Kjøper man bare snus og sprit der?

Skrevet

Vi hadde vintercamping på storlien før og da var det et okay senter der med stor butikk med billig, svensk mat. Snus og røyk får du også kjøpt der. Det eneste de ikke hadde var et pol. Så vi måtte enten inn til Åre eller bestille alkohol og få den levert på butikken noen dager senere. Tror fortsatt det er slik.

Skrevet

Hei ! Det er en stor Konsumbutikk akkurat der du svinger inn til Storlien sentrum. Det er også en " Harry " klesforretning der og et snus/ tobakk-utsalg. Inni sentrumen er det et snus/ godteriutsalg med masse billig godis. Dessuten selger den tidligere bensinstasjonen øl og kjøtt m.m. Mulig de har bensin fortsatt også. Det har vært litt fram og tilbake. Polvarer fåes kjøpt, men er usikker på om hvor det er og om det må bestilles på forhånd. Åre har veldig få butikker. Det er åpnet nytt stort senter ved jernbanen, men jeg har ikke vært inne der. Ellers må man inn til Østersund, og det tar 3 timer fra Stjørdal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...