Gå til innhold

Ikke si jeg har gått glipp av EL - etter lang venting på syklus etter MA

Anbefalte innlegg

Er det mulig??? Er idag på dag 16 etter TR (som jeg ventet i 5,5 lange uker), og fortsatt ikke noe EL utslag på tester. Og jeg som har hatt en syklus du kan stille klokka etter. Startet å teste på dag 11, og den kan vel ikke ha vært før det???

Noen som har lignende erfaringer?

Fortsetter under...

Oj... leste på et forumet, tror kanskje det var Vi som har mistet, Gravid igjen. om en som ikke hadde fått el før dag 18 etter elsprøyte - så kanskje den ikke hadde kommet egentlig før dag 19?

Gå inn på forumet der å spør, der er det mange med erfaring på området. Lykke lykke til! Hold oss oppdatert!

Hei

Jeg har ikke hatt en MA...men venter også på EL...og er ganske så frustrert, så jeg forstår frustrasjonen din veldig godt.

jeg er på dag 18 i dag og fortsatt ingen pos EL test.

håper den kommer snart for oss begge....vi kan jo ikke ha gått glipp av den siden vi begge begynte å teste ganske tidlig.

lykke til og hold oss oppdatert:)

Tjo-ho, nå fikk jeg endelig utslag, så reiser til køben imorgen tidlig :-)))))))). Har gått meg lang tur i ettermiddag, så kanskje det var det som skulle til. Nå blir det 2 spennende uker, skjelve, skjelve.... :-)

Lykke til Angelica-s, håper du også får utslag på testen snart du også :-).

takk for det...håper på det jeg også...var neg nå igjen i kveld:(

er liksom litt redd for at den har vært men bare rett og slett ikke vist seg på testene?? men samtidig har jeg ikke merket den heller...tror jeg...

men så flott at din var blitt positiv da:) kjempeglad på dine vegne:)

da blir det spennende for deg framover:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...